gamepc.nl

266 Bewertungen in den letzten 12 Monaten3.289 Bewertungen insgesamt

Zertifiziert seit: 13.11.2018
gamepc.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

09.05.2023
Dit was mijn 2e PC die ik bij Gamepc heb gekocht. Bij de eerste waren wat problemen, maar dat was meer een misverstand en is uiteindelijk toch goed ge komen. Na 2 jaar ging mijn videokaart stuk., Ganmepc stuurde binnen een paar dagen een nieuw (en zelfs een iets betere) kaart op. Zeer tevreden dus. Vandaar dat ik weer bij GamePC heb gekocht. De levering van de PC was zeer snel (de volgende dag al). Mijn PC staat in de huiskamer, dus geluid, of het afwezig zijn van geluid, is voor mij zeer belangrijk. Ik heb daar met de samenstelling rekening mee gehouden en gekozen voor Be quiet! Pure Base 600 componenten waar mogelijk, De PC is inderdaad weer "Fluister stil". Er zat een kaartje bij met naam en contact van de medewerker die de PC had klaar gemaakt en dat vond ik zeer vriendelijk en handig voor als er eventueel problemen zijn. Ik ben zeer zeer tevreden en kan GamePC echt bij iedereen aanbevelen.

24.05.2023
I've received my computer but no monitor that I've ordered together with my computer. My 1st delivery got delayed, then DHL on the next day put me that I wasn't at home to receive my parcel. On the 3rd day I've received my parcel my computer but no monitor that has been listed on my pakbon. Sorry have to give a low mark.

Bewertungen für gamepc.nl

Site kan beter, service is top

De site werkte niet helemaal lekker - zoals bv advertenties over belangrijke info, maar de bestelling zelf is snel en goed afgehandeld. We hadden de PC meteen de dag erna in huis (zoals geadverteerd) en zijn er erg blij mee.
12.01.2024

Product geweldig, bezorging buitengewoon dramatisch

Laat ik positief beginnen, want eerlijk is eerlijk: GamePC is een zeer correct en goed bedrijf om zaken mee te doen. De geleverde producten én service zijn uitstekend, met snelle en duidelijke communicatie van de diverse experts per tak van het bedrijf. Zeer tevreden met mijn product en alles netjes naar behoren zoals ik hem heb samengesteld. Het kantelpunt is de bezorging, waarvan ik het niet helemaal redelijk vind om hier GamePC op aan te spreken. Zij hebben me immers zo veel en goed mogelijk op de hoogte gehouden. In alle eerlijkheid, de bezorging was dramatisch: 3x vertraagd en uiteindelijk onder de trap gedropt (ik woon in een appartementencomplex) door de bezorger en zelf een handtekening gezet. Ik had het geluk dat ik heel erg op de bezorging aan het letten was en mijn buurjongen thuis was om hem veilig binnen te zetten, maar het kan toch niet zo zijn dat een product van deze prijsklasse zomaar even gedropt wordt onder de trap? Ik zou toch als GamePC zijnde de levering via DHL nog eens overdenken.
Op vrijdag middag pc besteld . Volgens de website zou ik binnen enkele ogenblikken bericht ontvangen . Nooit bevestiging van bestellen ontvangen totdat ik op maandag middag bericht kreeg dat die klaar stond voor versturen. Behalve dat de bevestiging van bestellen wel beter kan is verder alles prima verlopen en ben ik zeer tevreden . Ook de extra schroeven/kabels waren gewoon meegeleverd.
Helpdesk kan iets sneller reageren op een probleem, maar verder hulde, goede service!
Naar mijn mening zou ik niet weten wat jullie mogelijk beter zouden kunnen doen
02.12.2023
01.08.2023
Helaas was men vergeten de externe dvd writer mee te sturen, inmiddels wel ontvangen , dank. Maar een ander puntje is dat ik als herstelschijf een win10 versie meegekregen heb terwijl op de machine win11pro geinstalleerd is . Graag uitleg hierover.
06.06.2023

Hele goede service, maar..

Een computer samenstellen op de website is makkelijk, je krijgt de juiste onderdelen te zien en je krijgt aanbevelingen over onderdelen zodat alles goed op elkaar aansluit. Echter kreeg ik achteraf een mail dat er toch een configuratie foutje was waarbij een sterkere fan cooler werd aangeraden waardoor mijn bestelling een dag vertraagd werd. Om dit te compenseren kreeg ik de cooler gratis en ontving ik de pc de volgende dag netjes in huis. De bestelling was goed ingepakt en eigenlijk ready to go. Na de pc een avondje intesief gebruikt te hebben kwam ik er de volgende dag achter dat de cpu cooler niet (meer) was aangesloten. Dit kan uiteraard tijdens vervoer gebeurd zijn, maar het leek mij in ieder geval niet erg goed voor de cpu. Klein aandachtspuntje misschien! Verder ontzettend tevreden :))
02.08.2023
Heb er een MSI laptop besteld. De laptop die ik had besteld was niet meer.leverbaar. Volgende ochtend ben ik gebeld door een medewerker en heb ik een ander model genomen. zelfde dag nog geleverd. De service is gewoon goed en topproducten.
23.08.2023
Goed geregeld alleen bezorger gaf er weinig om. Bezorger heeft pc voor de deur gezet terwijl het begon te regenen zonder aan te bellen of iets te laten weten. Voor de rest top geregeld en goede pc.
29.10.2023

Super PC, bezorging mag wat beter

Super PC, echter de bezorging was wat minder. PC kast kwam aan met een flinke deuk erin. Dat is geen fijn gevoel bij een nieuwe pc met zo'n prijskaartje.. De verkoper handelde dit wel fijn af door een nieuw zijpaneel op te sturen. Top service, hopelijk in de toekomst wat veiliger in de bezorging!
13.06.2023

Dik tevreden.

Moest helaas 1 dag langer wachten. Maar dat werd netjes en optijd aan gegeven. Toen ik mijn pc had uitgepakt en aan gesloten deed het exhaust fan het niet. Bleek dat deze niet was aangesloten. Verder ben ik dik tevreden over de pc.
12.09.2023
Mooie pc besteld van 2400 euro en tevreden ermee. Ook goede klantenservice waar ik gewoon met me vragen terecht kon enige minpunt de levertijd die was niet 1 dag maar 2 werkdagen daarom de 4 sterren.
15.11.2023

Klein probleempje bij pc veder was alles prima

Na wat problemen met de pc was alles naar wens , de ram die ze hadden geplaatst zat niet goed in waardoor we dachten dat de pc defect was maar na goed zetten van de ram kaart was alles prima
Computer was goed ingepakt en de klanten service stond klaar om te helpen. Alleen een beetje jammer dat DHL er een week over heeft gedaan het pakket af te leveren.
17.07.2023

Goed opletten.

Je moet alles zelf doen. Waarschuwing dat ik een wifi adapter moest bijkopen had duidelijker gekund vond ik. Website is verder duidelijk en gebruiksvriendelijk.