Certificaat voor KOX - Partners voor de bosbouw

No. XAAB6A0BEDB04AA11294241A06A891ED5

Jean-Marc Noël
Bedrijfsleider Trusted Shops GmbH
Informatie over de winkelier
Details en voorwaarden van de Trusted Shops-garantie

Beoordelingen voor KOX - Partners voor de bosbouw

4.36/5.00

• 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 158 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 217 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Top geregeld en goed spul
Uitstekend

De vervoerder heeft lang nodig om de zending af te leveren en maakt dit op de dag van aflevering te laat bekend.
Uitstekend

Makkelijk bestellen en goede kwaliteit
Goed

Prima shop met goedeproducten en snelle levering
Uitstekend

De levering ging niet zo als het hoort, het duurde 10 werk dagen.
Redelijk

Niets op aantemerken. zo door gaan.
Alles vlot verlopen.
Uitstekend

Levering exact volgens pakket tracing DHL. Ook zeer klantvriendelijk aan de telefoon bij het stellen van een vraag en verzoek.
Uitstekend

Ondanks de toezegging van snelle levering duurde het vrij lang voor de zending binnen was. Ik heb goede ervaringen met de producten en ze zijn van een goede prijs voor een particulier. Netjes verpakt zodat er geen beschadigingen kunnen optreden.

KOX - Partners voor de bosbouw antwoordt: 14-12-2017
Geachte klant, De langere levertijd is ontstaan doordat u een velhevel heeft besteld. Bij volumineuze goederen ligt de levertijd rond de 3-4 dagen langer als bij andere waren. Uw KOX-Team,

Uw producten zijn zeer goed te vinden en dus adequaat te bestellen. Prijs - kwaliteit staan in goede verhouding . Uw catalogus spreekt mij aan en geef ik na inzage door aan andere belangstellenden.
Uitstekend

heb nog geen service nodig gehad pakketje goed ingepakt en ontvangen en goed te volgen wat de status van de bestelling is
Uitstekend

Twee dagen langer dan normaal moeten wachten na bestelling, dus nu maar 4 sterren voor levering.
Uitstekend

Goed materiaal en vrij snel geleverd. De volgende keer bestellen we weer.
Goed

erg vriendelijk te woord gestaan, met goede informatie.
Uitstekend

Producten goed ontvangen,kwaliteid goed.
Uitstekend

niet weer met dhl ze laten het niet weten wanneer het komt
3.00

perfect top bedankt
Uitstekend

Ik zou eerst mijn bestelling willen ontvangen
1.00
Slecht

KOX - Partners voor de bosbouw antwoordt: 13-11-2017
Geachte Klant, We hebben uw bestelling op 6 november ontvangen, deze is op 7 november met DHL Post meegegeven. Vanwege de bijzondere lengte van het artikel duurt de levertijd tussen de 3 en 5 werkdagen. Uw bestelling werd op 11 november bezorgd.

Heel duidelijke web site, en bij telefonisch contact ook netjes
te woord gestaan. Ook correcte levering

Prima service
Goed

Snelle levering van prima produkten

Goed en vlot geleverd
4.33
Goed

De eerste bestelling ging zeer moeilijk om de een of andere manier werd mijn email adres niet geaccepteerd

Prettige service
4.33
Goed

Mijn bestelling was te lang onderweg van KOX in Duitsland naar Nederland. Ik wacht nu al 8 dagen op een adaptertje (nalevering) die gewoon op voorraad is
Redelijk

de bestelling word vlot verwerkt , moet wel uit duitsland komen en is dus een paar dagen langer onderweg , verder zijn het gewoon kwaliteitskettingen van het merk oregon
ik ben er zeer tevreden mee
Uitstekend

Snelle levering. Prima gereedschap.

goede producten

Snel en korect opgeleverd
Uitstekend

Alles klopt gewoon keer op keer
Uitstekend

Zaagbroek van goede kwaliteit, probleemloos geleverd, prettige telefonische uitleg bij bestellen.
Opmerking
Levering via post nl bevalt mij beter dan DHL.

Snelle en goede service.
Uitstekend

Het product lijkt simpel maar toch was een gebruiksaanwijzing wel handig geweest

Netjes en correct verstuurd

goede surves en rond 4 dagen in huis na besteling

Correcte levering
Prima materiaal
Goede service /klantenservice
Uitstekend

Helaas verlate levering maar dat lag niet aan Kox maar aan de vervoerder DHL.

Communicatie hierover vanuit Kox meer dan voortreffelijk, kan menig bedrijf nog wat van leren.
Goed

Alles prima in orde, snel en zorgvuldig verpakt geleverd.
Uitstekend

de snelverbanden kunnen van betere kwaliteit

prima
Goed

voor het eerst in het buitenland iets besteld , en ik vindt dat het priema is verlopen. voor herhaling vatbaar.
Enhet produkt ziet er priema uit. Maar nog niet gebruikt de bomen moeten eerst nog om.

KOX - Partners voor de bosbouw klantbeoordeling

KOX - Partners voor de bosbouw

Gespecialiseerd postorderbedrijf voor de bosbouw

KOX - Partners voor de bosbouw werd op 13-04-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

KOX - Partner in bosbouw is een gespecialiseerd postorderbedrijf voor de bosbouw. Bosbouwers, eigenaars van motorzagen, Staatsbosbeheer en bosbouwbedrijven die hout kappen, vinden bij KOX het juiste gereedschap. Naast slijtageonderdelen voor motorzagen zoals kettingzagen, geleiderails en koppelingswielen omvat het assortiment ook bosbouwgereedschap, persoonlijke beschermingsmiddelen, gereedschap voor groenonderhoud en andere apparatuur. Professionele kwaliteit voor een eerlijke prijs - dat is waar KOX voor staat. Al meer dan 30 jaar is KOX een vaste waarde in de bosbouwsector en al geruime tijd is dit merk niet langer het grote geheim onder de professionals. Betrouwbare kwaliteit, persoonlijke service en vakkundig advies tonen aan dat de klant centraal staat. Ook kunt u hier waardevolle tips van professionals krijgen over het thema bosbouw. Zo vindt u hier bijvoorbeeld instructies over het slijpen van kettingzagen. Op een heel eenvoudige manier wordt stap voor stap uitgelegd hoe u hierbij te werk moet gaan.

Contact
Lise-Meitner-Straße 4
70736 Fellbach
Duitsland
Tel: +49(0)711. 300 33 – 200
Fax: +49(0)711. 300 33 – 299
info@kox.eu
KOX - Partners voor de bosbouw

Winkel-exploitant
Handelsregister
Amtsgericht Stuttgart HRB 382740
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Ralf Geiger, Jochen Weber
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met KOX - Partners voor de bosbouw.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen