Certificaat voor schippers-bouwconsult.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 179 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 528 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service
Schippers Bouwconsult BV, sinds 1999 de specialist in: - bouwkundige keuring (ten behoeve van NHG of koopbeslissing); - meeloopkeuring (zonder rapport duidelijk inzicht); - bouwkundig onderzoek (diepgaand onderzoek bij complexe problematiek); - bouwkundig advies; - oplevering van nieuwbouw; - vooroplevering nieuwbouw; - taxatie van vastgoed. Voor een aankoopkeuring van uw toekomstige woning, een bouwtechnische keuring en een bouwkundig rapport NHG kunt u bij ons terecht.

Klantbeoordelingen

Helemaal tevreden. Duidelijk en uitgebreid rapport. Inmiddels hebben we het betreffende huis gekocht Hartelijk dank.
Uitstekend

De bouwtechnicus was 30min te laat op de afspraak en ik heb tot op heden nog geen rapport per mail ontvangen, dit rapport had er 2dagen geleden al moeten zijn.
Slecht

zeer slechte service en erg late levering. zelfs 3x achterna moeten bellen.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 13-08-2017
Het rapport was op 25-07 reeds gereed en aan u ter beschikking gesteld. U heeft waarschijnlijk de downloadlink in uw spambox ontvangen. Vervolgens heeft u pas op 8 augustus gebeld dat u het rapport niet had ontvangen. Er is aangegeven dat we dat dezelfde dag nogmaals zouden verzenden zodra de inspecteur binnen zou zijn. Wij zijn voor u 2x bij het object geweest en u noemt dat slechte service?

Duidelijk; ga niet met Schippers in zee. Meerdere diensten afgenomen en deels werd weer uitbesteed.Zelf steeds achteraan moeten zitten om goede afspraak te maken. Aanpassing van 1 regel kost 150 euro extra. Levering van taxatie te laat en niet volgens afspraak.

Weken later nog steeds niet alles ontvangen; nu bij rechtsbijstand. Reactie van "Graag even contact opnemen" mag achterwege; nu te laat

Snel en niet duur
Uitstekend

Communicatie verliep prettig. Ook als er zaken waren die niet direct door Schippers Bouwconsult op te lossen waren stonden ze mij keurig te woord.
4.33
Goed

Ik was niet uitgenodigd bij de keuring.
rapport was te laat geleverd.
2.33

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 01-08-2017
U heeft op de opdracht niet aangegeven aanwezig te willen zijn daarnaast heeft u ruim tevoren een mail met datum en tijd inspectie ontvangen. U had gewoon kunnen komen. Het rapport is binnen 5 dagen na inspectie aangeleverd. Op tijd dus.

Kundige beoordeling, en rapportage. Rapp was 3 werkdgn.later belooft. Meerdere malen tel. Contact gezocht uiteindelijk na 3 weken pas rapportage ontvangen.
2.33

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 14-07-2017
Rapportage wel degelijk binnen termijn gereed en geüpload in systeem. De mail met downloadlink was bij u nimmer ontvangen. Dit hoorden wij helaas laat.

Wacht al meer dan een week op bouwtechnisch rapport. Geen enkele reactie op mail of telefoontje. Slecht

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 14-07-2017
Wij zoeken dit uit. Overigens lijkt de rapportage op tijd te zijn aangeleverd. Wellicht de mail met downloadlink gemist?

Komt afspraak van terugbellen niet na.
Levert later dan afgesproken.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 12-07-2017
Klant reageert niet op mail met verzoek bijbetaling ivm inhoud fors groter 500 m3 welke na inspectie duidelijk is gecommuniceerd en probeert de geringe meerkosten de helft te drukken. Wij leveren pas na ontvangst van de (complete) betaling. Klant is niet eerlijk waarom later is geleverd

In maart heb ik dhr Schippers gevraagd of hij in enkele dgn een taxatie en keuring kon doen. Dat was geen probleem waarop ik heb betaald. De keuring was de dag erna, het rapport heb ik nooit ontvangen De taxatie kon helemaal niet op korte termijn. Ik zou mijn geld terug krijgen; nooit ontvangen De rechtsbijstand betaalt mij het geld omdat dit goedkoper is dan hem voor de rechter slepen Zonde

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 05-07-2017
Wij gaan dit tot op de bodem uitzoeken en komen er zo snel mogelijk op terug. Wij hebben een creditering van de taxatiekosten in de boeken staan en naar onze informatie is het rapport na aanlevering splitsingsakte aan u gemaild.

Supersnelle afhandeling en aardige mensen. Mijn spoedprocedure is mede dankzij jullie ook rond gekomen

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 29-06-2017
Dank! Goed om te horen. We hebben de keuring met veel plezier gedaan. Succes ermee.

Rapport iets later ontvangen dan normaal, maar bij de vragen werd er direct actie ondernomen.
Ook werd ik altijd netjes te woord gestaan en op de hoogte gehouden.
Het rapport ziet er keurig uit en is in begrijpelijke taal neergezet. (Fijn voor mensen die leek zijn op dit gebied, zoals ik) prima bedrijf.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 29-06-2017
Dank! Inderdaad iets later dan gewenst, maar het was fijn om samen te werken en de communicatie open te houden naar elkaar.

Wij moesten op korte termijn een woning laten taxeren. Helaas na 2,5 week wachten nog geen taxateur gezien of gehoord. De opdracht heb ik inmiddels ingetrokken en het verzoek gedaan om de betaalde kosten op korte termijn terug te ontvangen.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 29-06-2017
Vervelend dat het niet is gelukt om je van dienst te zijn. Bel ons gerust en gratis bij aanvullende vragen of opmerkingen: 0800-310 3100 .

Te laat het bouwkundig rapport ontvangen is tot daar aan toe, maar na 4x te hebben gebeld en de belofte te hebben gekregen dat we zouden worden terug gebeld en dit niet gebeurde is niet acceptabel. Ook werd er niet mee gedacht of naar een oplossing gezocht. Wij bevelen jullie niet aan bij derden

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 29-06-2017
Vervelend dat het niet is gelukt om naar tevredenheid te helpen. Bel gerust nog even bij vragen / opmerkingen: 0800-310 3100 .

Bedankt Koen Goed gedaan

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 29-06-2017
Dank! We zullen Koen een seintje geven dat hij een mooi compliment heeft ontvangen.

Zeer lange doorlooptijden. Houden zich niet aan eigen deadlines, noch beloften. Geen bouwkundig rapport in 3 werkdagen (maar 5), geen taxatie in meer dan 3() weken, ondanks herhaaldelijk aangeven dat de uiterlijke financieringsdatum nadert.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 29-06-2017
Dank voor de waardevolle feedback. We hebben de oplevertermijn van 3 naar 5 dagen aangepast, aangezien het op het moment inderdaad even flink druk is. Veel mensen willen een huis kopen.

Via de website een bundel aangeschaft voor een bouwkundige keuring en een taxatie.
Na ongeveer anderhalve week de bouwkundige keuring ontvangen.
Deze was duidelijk alleen werd er ook iets vermeld over een appartement en het betreft een woonhuis.

De taxatie blijkt echter een regelrechte ramp te zijn.
Geen levering en geen reacties op mail.
Slechtste service die ik ooit meegemaakt heb.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 29-06-2017
Dank voor de feedback. We willen hier graag nog even over doorspreken en fijn dat de bouwkundige keuring in ieder geval naar wens was.

Vind dat koen een zeer bekwaam persoon is en zekker een gez en primma kerel.heeft een hoop uitgelegt en is wat mij betreft een aardig suite.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 29-06-2017
Super! We brengen de complimenten aan hem over. Bedankt, Bart.

Receptie: prima
Bouwkundig rapport kreeg ik, welisvraag na mijn contact met de receptie, binnen 3 werkdagen. Mijn dank voor de service.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 29-06-2017
Insgelijks! Fijn dat het rapport op tijd binnen is gekomen.

We hebben een taxatie en bouwtechnische keuring gevraagd. Bouwtechnische keuring binnen een week ingepland en uitgevoerd. Achter de taxatie werd echter niet aangezeten. Na 3 weken geen feedback te hebben gekregen na het herhaaldelijk opbellen naar het service telefoon nr heb ik zowel per brief als e-mail de taxatie geannuleerd. Echter ook hierop heb ik geen enkele reactie gekregen. Waardeloos.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 29-06-2017
Dank voor de eerlijke beoordeling. Fijn dat de bouwkundige keuring zo soepel verliep, maar erg jammer dat de taxatie minder vlot ging. Bel ons gerust met vragen / opmerkingen: 0800-310 3100 (gratis)

Klacht ingediend over onbetrouwbaar rapport met onjuistheden en beroerde communicatie. Tekortkomingen hadden vermeden kunnen worden indien zorgvuldigheid en vakmanschap in acht waren genomen. Tekstuele correcties zijn geen oplossing. Schippers ontkent ontvangst klacht (verstuurd per aangetekende post). Na opsturen van ontvangstbewijs blijft reactie uit. Is NIET aangesloten bij geschillencommissie

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 29-06-2017
Dank voor de beoordeling! We hebben de aangetekende brief niet ontvangen, maar willen graag even bellen: 0800-310 3100 (gratis).

Afspraak snel en makkelijk te maken via telefonisch contact en/of website. Vakkundige, heldere uitleg en toelichting tijdens inspectie door bouwkundig inspecteur C. Nicolaes met een persoonlijke touch.

Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Ik wil mijn geld terug omdat ik niets/geen bouwkundig rapport ontvangen heb

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 29-06-2017
Kunt u ons even bellen? Dan kunnen we overleggen over hoe en wat. Dat kan op 0800-310 3100 (gratis)

Schippers came the same day to inspect the house, quite reactive

Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

We werden erg goed en netjes geholpen. Duidelijk uitleg gegeven en overal in meegenomen

Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Zeer slecht want want ene Johan had mij beloofd dat er op vrijdag 26 mei het rapport via email verstuurd zal zijn en het is nu 31 mei en ik sta nog steeds te wachten en ik heb al betaald dus ik kan ook niet meer ergens anders heen
Slecht

Bouwkundig rapport goed uitgevoerd.
Taxatie hele grote miscommunicatie en zomaar geannuleerd door taxateur ( word niet door schippers uitgevoerd maar ze huren iemand in) update 20 april telefonisch contact gehad over de annulering van taxatie en geld terug geëist. Het kon 4 weken duren.. nog steeds geen geld terug. Was "weer" iets fout gegaan... word weer aan gewerkt

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 29-06-2017
Fijn van de bouwkundige keuring, maar erg jammer dat de taxatie minder goed verliep. Laten we nog even bellen over de vervolgstappen.

snelle afhandeling en duidelijk rapport binnen 5 werkdagen en scherp geprijsd

Snelle afhandeling binnen 5 werkdagen geregeld
helder en overzichtelijk rapport

Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Aardig .goede service en advies.leuk gesprek gehad zowel telefonisch en persoonlijk

Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Was even spannend of onze makelaar net zo snel zou zijn als jullie, maar dat is gelukt. Bedankt voor de concrete tips die we bij de inspectie zelf al kregen van de inspecteur, daar gaan we na aankoop direct mee aan de slag.

Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Goede dienstverlening voor een zeer scherpe prijs. Achteraf vragen stellen geen probleem. Zeer tevreden.

Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Prima rapport voor een nette prijs

Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Kleine investering is het zeker waard

Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met uw toekomstige woning.

Meermalen (t.w. 18/2/17, 2/3/17 en 10/3/17 is er gemaild om antwoord te krijgen op onze klachten. Op 14/3/17is naar het kantoor gebeld met het verzoek om terug te bellen. Op 26/4/17 is een aangetekende brief gestuurd. Tot op heden is geen enkel antwoord ontvangen. De gevraagde dienst door Schippers Bouwconsult en de afhandeling van de klacht zijn naar onze mening niet naar behoren uitgevoerd.
Matig

Ben vervreemd door de handelwijze van Schippers-bouwconsult.nl
Heb een keuring aangegevraagd en heb direct €235 betaald. Hij mij op 10 mei jl het rappoort van de inspectie naar mij sturen. Rond 12.00 u op 10 mei met hem gebeld. Rappoort zou naar mij voor 17.00u worden verzonden. Daarna vroeg hij mij om extra €250. Zonder dit bedrag weigeert hij tot nu toe het rappoort naar mij op te sturen.

Don't do it
Matig

zinloze keuring en ze geven enkel de dingen aan tijdens de technische keuring welke je zelf ook al kan zien. Duurde niet langer dan 10 min en het rapport duurde 2 weken.

schippers-bouwconsult.nl antwoordt: 12-05-2017
Jammer dat een inspectie van drie kwartier wordt teruggebracht naar 10 minuten. Uw commentaar is duidelijk alleen gericht op schade veroorzaken. Ik wens u verder veel succes. De waarheid ligt anders

Het rapport is goed, al stond zelfs daar nog een andere naam in als opdrachtgever dan de mijne. Verder werd tijdstip van keuring vervroegd zonder mij hiervan op de hoogte te stellen, hierdoor miste ik de keuring terwijl ik erbij wilde zijn. Na mijn beklag hierover zou ik worden teruggebeld, maar dit is ook niet gebeurd. Prijs kwaliteit van het product is goed, maar de communicatie is waardeloos.

schippers-bouwconsult.nl klantbeoordeling

schippers-bouwconsult.nl

Bouwkundige Keuringen, -Onderzoeken en Taxaties

schippers-bouwconsult.nl werd op 27-02-2015 gecertificeerd door Trusted Shops.

Schippers Bouwconsult BV, sinds 1999 de specialist in: - bouwkundige keuring (ten behoeve van NHG of aankoopbeslissing); - meeloopkeuring (zonder rapport een duidelijk inzicht van een expert); - bouwkundig onderzoek (diepgaander onderzoek bij complexere problematiek); - bouwkundig advies; - oplevering van nieuwbouw; - vooroplevering nieuwbouw; - taxatie van vastgoed. Maar ook voor een aankoopkeuring van uw toekomstige woning, een bouwtechnische keuring en een bouwkundig rapport NHG kunt u bij ons terecht. Schippers Bouwconsult BV onderscheidt zich door snelle en gedegen dienstverlening tegen zeer scherpe tarieven en een open, eerlijke en begrijpelijke wijze van communicatie. Wij zeggen wat we doen en doen wat we zeggen!

Contact

Nederland
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
ing. J.C.C. Schippers
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met schippers-bouwconsult.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen