blitzhandel24.nl- Logo - Bewertungen

blitzhandel24.nl

506 Bewertungen in den letzten 12 Monaten1.956 Bewertungen insgesamt

Gut

Zertifiziert seit: 25.03.2020
blitzhandel24.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

17.12.2023
Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar uiteindelijk is het per ongeluk goed gekomen. Ik had een verkeerde versie besteld, die niet met macOS Sonoma compatible was. De versie die ik daarna kreeg wilde zich niet installeren. Online hulp met TimeViewer lukte niet, vermoedelijk door mijn onbekendheid met het programma, toen ik het nog eens probeerde de installeren, lukte het ineens wel, en bleek ik zelfs een versie te hebben met veel meer Office programma's dan in Office 2021 Home en Student geleverd zouden worden! Niet dat ik daar wat aan heb, want feitelijk gebruik ik alleen maar Microsoft Word. Ik wacht nog op restitutie van de verkeerd aangeschafte versie, maar dat zal ongetwijfeld binnen enkele dagen het geval zijn.

16.04.2023
Weten niet waar ze het over hebben. Je komt met een 100% uitleg en ze begrijpen het nog niet. Wil mijn geld terug hebben omdat de software die ik heb besteld niet kan installeren. Zal bij jullie nooit meer iets bestellen en zal dit ook op FB vermelden om niets zo maar bij jullie iets te bestellen. Volgens ons gaat het alleen om geld te verdienen en niet om goede service te geven.

Bewertungen für blitzhandel24.nl

02.03.2024
Diese Bewertung wird von Trusted Shops geprüft
Slecht geholpen, dagen worden niet, onduidelijk of maar deels beantwoord.
AC
Ann C.
oostrozebeke
heel tevreden over service! product dat we nodig hadden is supersnel toegekomen en prima verlopen . ook na service heel snel geholpen. prijs en kwaliteit perfect. zelfs op zaterdag! gaan zeker nog producten aanschaffen bij Blitzhandel 24. ook factuur correct en snel ontvangen.
Eenvoudiger zoeken op uw site naar AVG. Ik heb de volledige versie, alleen op 1 pc komt tune UP en vpn. Maar op de andere niet en ook niet te vinden. Het is voor 10 pc's dus het zou erop die zouden er ook op moeten staan. w.b.visser@hetnet.
02.02.2024
De gekochte en geïnstalleerde producten zie ik wel terug in account van Blitzhandel, maar vind ik niet terug, in mijn avg account. Dit is niet ideaal. Uitgezonderd op bovenstaand, ben ik eigenlijk verder te vreden
DS
Dorus S.
Nijmegen
15.02.2024

Eine EINWANDFREIE Organisation !! Super gut !!

Vanaf het intoetsen van .. www.blitzhandel24.nl .. tot aan betalen .. gaat allemaal super makkelijk !! Met de persoonlijke inlogcode kan ik zeer snel een product bestellen. T. Smolders Nimwegen Holland
02.02.2024
Uitstekende supersnelle service! Zelfs als het even niet goed gaat door mijn eigen fout, lost Blizhandel24 dat in sneltreinvaart zeer soepel en klantvriendeijk op. Alle lof!
Goede en Adecuate afhandeling. Door een mail te sturen, kon ik zonder moeite de bestelling annuleren.
Snelle download en licentie. Pinnacle werkt direct na installatie. Goedkoper dan bij Pinnacle zelf.
RK
Romain K.
Oostende

Zeer Trustwaardig internetzaak.

Correcte en snelle afhandeling der zaken. Aangekochte producten voldoen 100% aan de beschrijving.
14.02.2024

Avg antivirus voor een prima prijs

Prima geholpen en geadviseerd door blitzhandel klantenservice. Installatie was in 1x klaar.
15.02.2024

Zeer tevreden

Snelle levering zonder problemen van de bestelling en snel antwoord op een vraag om info.
17.02.2024
Uitstekende service, bestelling snel geleverd en heb er veel plezier van
Snelle en adequate afhandeling van mijn vraag mbt downkoad programma
16.02.2024
goede en snelle levering en bij problemen telefonisch bereikbaar