Bergfreunde.nl- Logo - Bewertungen

Bergfreunde.nlBewertungen

zertifiziert seit: 21.07.2014
aktualisiert am: 29.09.2022
Bergfreunde.nl ist geprüft und zertifiziert nach den Trusted Shops Qualitätskriterien

Bei Bergfreunde.nl können Sie den Käuferschutz von Trusted Shops nutzen und damit Ihre Einkäufe bis zu 20.000 € absichern. Mehr erfahren

zertifiziert seit: 21.07.2014
aktualisiert am: 29.09.2022

Bewertungen für Bergfreunde.nl

18.07.2022
Ik heb deze slaapzak aangeschaft voor een kampeerrvakantie op IJsland in de zomer. De nacht temperaturen waren 3 tot 8 graden. Daarnaast ben ik een koud kleum. Een comfort temperatuur van -4 bood mij dus de hoogste kans dat deze slaapzak ook echt warm was. En dat was deze ook. Ik heb het lekker warm gehad. Wel had ik nog 2 lagen kleding aan en een hele dunne lakenzak om de slaapzak schoon te houden. Tot mijn verassing bleek de slaapzak ook redelijk water resistent. Door een storm met windkracht 10 en zware regen was mijn tent compleet ingestort, met een doorlekkende tent met plas water tot gevolg. De slaapzak was vochtig maar nog droog. De slaapzakken van mijn kampeergenoten waren drijf nat. Ik ben dus zeer positief over de slaapzak. Er zijn alleen ook verbeterpunten. De positieve wegen alleen op tegen de verbeterpunten - ritsen die soms blijven haken. Niet in de stof maar ze lijken soms vast te zitten. Vervelend. - slaapzak is vrij klein, voor iemand zoals ik van 1,68 m met slank postuur prima,maar voor iemand van 1,80 vermoed ik dat de slaapzak te klein is. - bijna onmogelijk in de zak te krijgen. De truc is deze er in te proppen en niet proberen er mooi opgerold in te krijgen. Pluspunten + doet wat het moet doen. Lekker warm. + goede prijs voor wat doet + licht water afstotend (wordt niet nat van een doorgeslagen tent doek met een plas water erop;) )

09.06.2022
Ik heb echt een horror ervaring gehad met een online bestelling bij Bergfreunde. Eerst vertraging, daar is netjes over gemaild. Na ruim een week krijg ik een pakje van Bergfreunde thuis waar 1 (goedkoop) item in zit, die ik niet heb besteld. Toen begonnen met mailen en bellen. Na enkele weken nog steeds niets opgeschoten. Ze kunnen me niet vertellen wat er met mijn bestelling is fout gegaan of wanneer ze dit op kunnen lossen. Ik krijg mailtjes terug met zinnen als: "Momenteel wordt er gezocht naar oplossingen. Enkel hebben wij tot nu nog geen oplossing kunnen vinden. Wat we kunnen doen is de bestelling opnieuw plaatsen voor je. Enkel zijn er enkele artikelen in jouw bestelling niet meer voorradig, waardoor we dus de bestelling niet kunnen plaatsen." Ook als je belt met de klanten service voor informatie over bestellingen krijg je iemand aan de lijn die om te beginnen Engels spreekt en geen idee heeft wat er aan de hand is. Er wordt iedere keer weer gezegd dat ik nog 2 dagen geduld moet hebben. Dit wordt na enkele weken wel erg vervelend. Ik ben nu bijna een maand met deze bestelling bezig, en ik weet nog niets... Dit is met afstand de slechtste online aankoopervaring die ik ooit heb gehad. Ik ga nooit meer iets bestellen bij de Bergfeinde...

Bewertungen für Bergfreunde.nl

05.09.2022
Schoenen besteld, pakket niet ontvangen op de tijd vermeld via de tracking code, Hierop is heel netjes en adequaat gereageerd door de medewerkster van Bergfreunde. Ik zou nieuwe schoenen ontvangen, dan wel geld terug, indien het pakket niet bezorgd zou worden. Dag later heb ik pakket alsnog ontvangen, was bezorgd bij een van de niet naaste buren, en bezorger had geen briefje bij mij in brievenbus gedaan. Mooie schoenen (uit de sale) al veel complimenten gehad, zitten heerlijk. Dankjulliewel!
Dat deze berg freunde goede ,betaalbare kwaliteit hebben met name in de 3in 1 kinderjassen dus ja dochterlief heeft een jas en zoonlief voor het aankomende complete jaar. ze zijn er erg blij mee ! zelfs het ruilen was eenvoudig in dezelfde doos retour en ja een maatje groter kan ook gewoon die was op voorraad, hert resterende bedrag is netjes teruggestort in korte tijd!. wij zijn dol op deze winkel goede bruikbare spullen met een duidelijke web site!
02.09.2022
Het duurt wel wat langer voor je je pakketje krijgt en moeilijk telefonisch bereikbaar. Verder ben ik tevreden over de geleverde spullen en de prijs. Slaapzak, lichtgewicht tentharingen en lichtgewicht handdoek.
30.08.2022
Mooi aanbod, levering is ook steeds binnen de afgesproken termijn Eventueel terugsturen is toch wel een beetje gedoe en ook voor eigen rekening. Terwijl dit bij veel concurrerende shops gratis is .
03.09.2022
Ontvangst van artikel duurde iets langer dan aangegeven. Telefonische bereikbaarheid moet worden verbeterd, na diverse pogingen heb ik een email gestuurd, hierop kwam snel een reactie.
07.09.2022
Duidelijke webshop, goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Eerste paar schoenen retour moeten sturen omdat die te klein waren maar ook dat was goed geregeld. Bedankt!
30.08.2022
ZEER TEVREDEN! Groot Assortiment Artikelen van Topmerken voor Erg Scherpe Prijzen! Ook Zeer Tevreden over de Nederlandse Klantenservice ( AMY)! Hartelijk Dank!
01.09.2022
Fijne betrouwbare webshop met goede prijzen alleen jammer dat je de retourkosten zelf betaalt ook als regelmatig bestellende klant.
04.09.2022
Zeer nette prijs voor kwalitatief goede fietskleding. Zou iets sneller geleverd kunnen worden. Snel antwoord op je e-mail bericht.
03.09.2022
Het is niet altijd duidelijk wanneer je bestelling komt maar hij komt wel, niet na 1 dag maar wel bij mij binnen 2 weken
01.09.2022
Ik ben een fervente drager van Keensandalen/stapschoenen en kan hiervoor echt bij jullie terecht. Gemakkelijk en zeker.
15.09.2022
Goede collectie, goed geprijsd. Laatste schoenen aankoop ging fout, de maat klopte absoluut niet. Retour zenden €3.95
05.09.2022
Goed verpakt en tijdig geleverd. Ben zeer tevreden van mijn aankoop. Bedankt voor alles netjes en tijdig te verzenden.
Ruim assortiment. Transparantie verzendproces kan beter, het duurt een paar dagen voordat track trace werkt.
31.08.2022
Makkelijk te bestellen producten, goede filters, reviews en beschrijvingen van het product. Vlotte levering
30.08.2022
goede prijs - prima website - de levering duurde wel wat lang (8 dagen). ben erg blij met de bestelde jas
11.09.2022
von Rob d.
Administratief proces goed maar ik vind dat de afwikkeling van retourzendingen wat sneller zou kunnen.
15.09.2022
Goed van het bestel- en afleverproces op de hoogte gehouden. Het geleverde product was prima in orde.
14.09.2022
2x een artikel besteld, beide keren binnen enkele dagen geleverd. Goed verpakt, alles naar wens!
04.09.2022
Het assortiment en het gemak zorgen ervoor dat ik blijf bestellen bij Bergfreunde.nl Ga zo door!