wovar.nl- Logo - Bewertungen

wovar.nl

1.470 Bewertungen in den letzten 12 Monaten8.826 Bewertungen insgesamt

18.11.2023
Goed en vriendelijk ontvangen op de nieuwe locatie in Groningen. De 7,5 meter meetband, die ze cadeau deden deed het net zo goed als de 36 keilbouten die er met wat geweld, zonder problemen in gingen Dik tevreden en snel op locatie in Groningen aanwezig

25.05.2023
⛔Niks ontvangen⛔ Heb je een artikel snel nodig, zoek dan verder! Voor 20:30 bestellen volgende leveren KLOPT NIET! Ondertussen zijn we een week verder en heb nog steeds niks binnen. Maar wel betaald. Nadat de Track and Trace aangaf dat het pakket bezorgd is. Heb ik geen bezorger gezien. Direct klantenservice gebeld. Ene Brian gaf aan dat toch echt bezorgd is! Hij ging contact opnemen met PostNL en binnen 2dagen erop terug komen. Helaas nog steeds niks gehoord. Gewenste oplossing: Zo snel mogelijk mijn geld terug, heb het artikel ondertussen al bij een concurrent gehaald.

Bewertungen für wovar.nl

NH
Nico H.
OOSTKAPELLE
13.08.2023

loopslot en zwarte scharnieren

loopslot, zwarte scharnieren en zwarte schroeven besteld. Zoeken, bestellen en betalen gaat eenvoudig. Vlot geleverd. Kwaliteit prima. Loopslot uit elkaar gehaald om draairichting te wijzigen, binnenzijde slot is netjes gesmeerd. Zwarte scharnieren gelagerd, zien er mooi uit. Zwarte schroeven maken het helemaal af.
CV
Carla v.
Brummen
13.06.2023
Ik kreeg een vraag wat laat beantwoord , nadat ik al bestelt had . Maar voor de rest werkte alles prima. Zat op antwoord te wachten , maar wilde graag aan het werk dus bestelde toch alvast. Vergat daarbij de aangeboden korting in te vullen . Zou handig zijn als dat gewoon bij de eerste bestelling al verwerkt was .
04.09.2023

Zeer professioneel en vriendelijk

Zeer vriendelijke mensen, een overzichtelijk en duidelijke website. Makkelijk te vinden wat je zoekt en ophalen is ook peace of cake. Een tip: 1 doos in 1 doos, het lijkt me eerlijk gezegd overbodig bij het ophalen, papierverspilling, maar jullie zullen vast wel redenen voor hebben.
14.10.2023

Fijn zaken doen.

Makkelijke en duidelijke site, simpel uitzoeken en bestellen en een snelle levering. Kortom een prettige aanvulling in mijn leveranciersbestand want dit was voor mij de eerste keer dat ik überhaupt kennis maakte met Wovar. Ik zal hem zeker aanbevelen bij mijn kennissenkring
11.07.2023
Ik was onder de indruk van de service. Mijn bestelling was niet geheel op voorraad. Ik kreeg toen het voorstel dat men de bestelling in 2 delen zou versturen, en dat hetgeen wat nog niet beschikbaar was kosteloos nagestuurd zou worden. Dat is perfect gebeurd. Complimenten!
RJ
Renee J.
Maarssen
17.06.2023
Deze levering kwam keurig op tijd. Goed verpakt. 20 stuks niet te tillen😳 Las even later dat er bij jullie brand was geweest in een van jullie panden. Des te blijer met de ontvangst. Sterkte met de opbouw, jullie hebben er een mooi bedrijf neergezet, zeer de moeite waard.
14.07.2023

Snelle levering goede klantenservive

Ik ben bijzonder tevreden over de klantenservice. Na de (snelle!) levering bleek er schade aan het geleverde artikel. Na een enkel mailtje werd direct een nieuw artikel toegezonden, nog voordat het oude retour was. Hier kunnen andere shops nog wat van leren!
AB
Anneke B.
Drachten
11.06.2023
Snelle levering,goede prijs en een mooi product. Ik heb geen verbeter punten. Alleen misschien dat ik heb betaald met Klara en direct na aankomst betaald maar hij staat nog steeds in behandeling ( bijna een week later) . Dit vind ik erg vervelend
25.04.2023
Het bestelde was in eerste instantie niet voorradig maar ik ben hier direct keurig van geïnformeerd. Er is heel snel door het bedrijf een bestelling gedaan zodat mijn produkt alsnog, zonder vertraging, thuis werd afgeleverd. Goede communicatie.
PW
06.07.2023
Snel verzonden , zodat je nooit zonder zit om zelf een grote voorraad aan te moeten ligten. Steeds uitgebreider assortiment, nette scherpe prijzen Alleen prijs voor zwarte kruishengen ligt wat hoog vergeleken met andere. Ga zo door wofar
14.09.2023
Snelle levering, Wij hebben deze haak niet voor een schuifdeur maar een gewone deur. Onze katten mogen niet naar buiten en als we een keer een feestje hebben gaat de haak erop zodat niemand de deur open krijgt. Super handig. Heel blij mee
29.07.2023
Snel geleverd en netjes verpakt. Redelijke geprijst. Goede service en nette factuur bijgeleverd. Nog geen telefonisch contact gehad met klantenservice, maar levering was prima in orde en schept vertrouwen. Ga zo door!!
19.06.2023

Novo steen- en betoncoating (zwart)

Novo steen- en betoncoating gekocht voor onze betonnen tuintafel. Super product. Mooie diepzwarte kleur (3 lagen), tafelblad ziet er weer uit als nieuw. Tevens is het product snel geleverd. Dus een zeer tevreden klant.
18.05.2023
Materiaal van goede kwaliteit tegen een gunstige prijs. Zeer hulpvaardig personeel. Als je zonder afspraak langs komt kan je moeten wachten. Kortom: alles precies zoals de info op hun website. Een leuk bedrijf ook.
14.07.2023

Geweldige service

Snelle levering, geweldige service, zorgvuldig verpakt en leveren materiaal van goede kwaliteit. Twee artikelen waren niet op voorraad. Ik kon de order aanpassen en werd gecompenseerd met vervangende artikelen.
07.06.2023

goede service , fijn bedrijf

Site is makkelijk in gebruik en snelle levering .er was iets verkeerd geleverd en wat ik besteld had was er niet , snelle terugkoppeling , probleem opgelost en kon het verkeerde makkelijk gratis retour zenden .
20.08.2023

Poortslot

Snelle levering, na extra mail omdat afleveradres niet goed was doorgekomen. Poortslot van goede kwaliteit, cilinderslot is minimaal. Het belangrijkste is het poortslot, cilinder is altijd nog te vervangen.
29.04.2023
Ging heel snel, alleen waren alle dozen (via post.nl, misschien net wat aan de zware kant) behoorlijk beschadigt. Gelukkig kunnen rolborders wel tegen een stootje. Maar ja, daarvoor was de levering gratis ;-)
26.05.2023
Prachtig product, prima afhandeling van de order. De belofte 'de volgende dag in huis' kon niet worden waargemaakt, maar dat kwam door de feestdagen. Een montage-instructie had het helemaal compleet gemaakt.
TH
Timo H.
Heemskerk
02.07.2023
Prijs kwaliteit verhouding is top. Daarnaast geen verzendkosten en snelle levering. Bij ons waren ze iets mee te sturen maar na 1 telefoontje volgende dag alsnog verstuurd. Vandaar ook niet alle sterren