wovar.nl- Logo - Bewertungen

wovar.nl

1.458 Bewertungen in den letzten 12 Monaten8.826 Bewertungen insgesamt

18.11.2023
Goed en vriendelijk ontvangen op de nieuwe locatie in Groningen. De 7,5 meter meetband, die ze cadeau deden deed het net zo goed als de 36 keilbouten die er met wat geweld, zonder problemen in gingen Dik tevreden en snel op locatie in Groningen aanwezig

25.05.2023
⛔Niks ontvangen⛔ Heb je een artikel snel nodig, zoek dan verder! Voor 20:30 bestellen volgende leveren KLOPT NIET! Ondertussen zijn we een week verder en heb nog steeds niks binnen. Maar wel betaald. Nadat de Track and Trace aangaf dat het pakket bezorgd is. Heb ik geen bezorger gezien. Direct klantenservice gebeld. Ene Brian gaf aan dat toch echt bezorgd is! Hij ging contact opnemen met PostNL en binnen 2dagen erop terug komen. Helaas nog steeds niks gehoord. Gewenste oplossing: Zo snel mogelijk mijn geld terug, heb het artikel ondertussen al bij een concurrent gehaald.

Bewertungen für wovar.nl

06.08.2023
Breed assortiment, duidelijk website, prima prijzen, snelle leveringen. Ik had eerst niet door hoe breed Wovar is, ik dacht dat ze ‘wat tuinspullen’ verkochten. Misschien een ‘Wie zijn we’ sectie?
07.07.2023

Goed materiaal, snelle en keurige klantenservice

Goed materiaal, snel reagerende klantenservice. Er miste een iets in de levering, gelijk na levering gemeld . Klantenservixe was snel en hebben het item direct nagestuurd. Keurig verpakt. Echt top!
15.06.2023

Klantvriendelijk en super snelle levering

Last minute bestelling inderdaad zoals op website vermeld staat, de volgende dag geleverd. Klantenservice vooraf voor de zekerheid gebeld en deze stonden mij vriendelijk en professioneel te woord.
28.05.2023

100% service kwaliteit en aanbod

De levering kwaliteit service en prijs zijn top. Zo goed als alles hebben ze tegen nette prijzen. Kwaliteit is uitstekend net zoals hun service. Mijn nummer 1 voor bevestigingsmaterialen en meer.
11.09.2023

Duidelijk en Klantvriendelijk

Duidelijke, klantvriendelijke site en goede communicatie via de mail. Producten snel en in goede staat geleverd. In mijn geval 12 klim beveiligingen zijkant schutting voor in totaal 6 schermen.
01.09.2023
Beter kunnen jullie het scherm en ophang beugel gelijktijdig versturen nu kreeg ik eerst het scherm en 3 dagen erna de ophangbeugels. Niet handeling dan heeft de snelle levering ook geen nut.
03.06.2023
Door een fout van postnl was het pakje vertraagd. Bij track and trace stond een dag later het pakje als bezorgd, wat niet het geval was. Door WOVAR alles snel en netjes opgelost. Een dikke 10
16.09.2023

Goede snelle levering netjes verpakt

Bestelling is compleet, netjes en snel geleverd. Bouten besteld, werden inclusief moeren en revetten geleverd, netjes los van elkaar in zakjes verzameld. Niets uitsorteren, netjes geordend.
27.04.2023
Gewoon een zeer betrouwbaar bedrijf. Met concurrerende prijzen bovendien. Ik koop daar geregeld en altijd wordt het netjes afgehandeld. Hun rvs 410 schroeven zijn van uitstekende kwaliteit.
HV
01.09.2023
goede prijs en snelle levering. Tip: bij kleine artikelen die in de brievenbus zouden kunnen, dan niet in een doos versturen. Want als ik niet thuis ben heeft dat vertraging tot gevolg.
CO
C.P.G. O.
Lansingerland
18.04.2023
super snel geleverd, omdat de monteur nog niet is geweest weet ik nog niet of alles past en werkt. ik zou graag een tekening willen hebben met de inbouw maten, bij voorbaat dank. C.Ooms
15.10.2023
Perfecte service! Na melding werd lekkend pakketje meteen vervangen voor een nieuwe, En binnen dag…! Vlotte reactie op mail. Ga zo door,kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen
04.09.2023
Snel geleverd. Betere website moeilijk om de producten die je zoekt te vinden. Je gaat steeds terug naar hoofdpagina. Zal veel beter moeten kunnen. Heb me daar echt aan geërgerd
BF
Bas F.
Enschede
06.09.2023

Goed en snel

Snel geleverd, helaas in het magazijn het verkeerde deel in de doos gekomen. Bij binnenkomst direct gemaild en gebeld hier over, dat werd super snel opgepakt en zeer goed opgelost.
22.08.2023

Wovar, het adres voor schroeven en andere bevestingsmaterialen

Mijn duurzame ervaring met Wovar is zeer goed. Laatste bestelling duurde te lang, even een belletje gedaan, bleek ergens een kinkje in de kabel te zitten, maar is gelijk opgelost.
23.07.2023
Toppy Als je belde voor probleempje krijg je geen keuze menu maar direct een aardige juffrouw aan de lijn die dit na uitleg gelijk onaar dikke tevredenheid oplost binnen een dag.
03.07.2023
Gewoon de spullen geleverd en eindelijk eens een bestelling die zonder gedoe goed gaat en niet meteen gevolgd wordt door zoń irritante enquête, maar dat je lekker aan de klus kan
05.06.2023

Super service

De maat van het door ons bestelde doek was niet op voorraad , kregen daar een mailtje over en het werd keurig opgelost . De volgende dag werd het alles bezorgd Zeer tevreden 👍🏻
24.06.2023
De plankendragers waren verkeerd geleverd (de maat) dus ik jullie gebeld was snel geregeld en een retour bon bij geleverd omdat ik dat niet kan uitprinten. Dus goeie service.
24.04.2023

snelle levering en goede klantenservice

snelle levering, ze hadden een enkele bestelling vergeten, klantenservice opgebeld en de volgende dag had ik het binnen, volgende keer bestel ik mijn spullen zeker bij wovar.