wovar.nl- Logo - Bewertungen

wovar.nl

1.592 Bewertungen in den letzten 12 Monaten8.826 Bewertungen insgesamt

18.11.2023
Goed en vriendelijk ontvangen op de nieuwe locatie in Groningen. De 7,5 meter meetband, die ze cadeau deden deed het net zo goed als de 36 keilbouten die er met wat geweld, zonder problemen in gingen Dik tevreden en snel op locatie in Groningen aanwezig

25.05.2023
⛔Niks ontvangen⛔ Heb je een artikel snel nodig, zoek dan verder! Voor 20:30 bestellen volgende leveren KLOPT NIET! Ondertussen zijn we een week verder en heb nog steeds niks binnen. Maar wel betaald. Nadat de Track and Trace aangaf dat het pakket bezorgd is. Heb ik geen bezorger gezien. Direct klantenservice gebeld. Ene Brian gaf aan dat toch echt bezorgd is! Hij ging contact opnemen met PostNL en binnen 2dagen erop terug komen. Helaas nog steeds niks gehoord. Gewenste oplossing: Zo snel mogelijk mijn geld terug, heb het artikel ondertussen al bij een concurrent gehaald.

Bewertungen für wovar.nl

29.06.2023
Duidelijke website, uitstekende producten en na contact over een retourzending bleek de klantenservice net zo te zijn al je verwacht: goed!
30.05.2023
De zending was goed verpakt en goed aangekomen. De betaling is prima geregeld via Klara. Moet het geld nu gaan overmaken. Soepel geregeld.
28.05.2023
Ik kan in de winkel geen RVS schroeven krijgen in zoveel varianten als bij wovar. het is handig dat ik nu zo vlot krijg wat ik nodig heb.
12.11.2023
Super snelle levering Volgens mijn ervaring hoef je niks te verbeteren Er zijn veel bedrijven die hier een voorbeeld aan kunnen nemen
17.07.2023
Had verwacht dat de hoekprofielen van 40 x 40 ook aan de binnenkant volledig met de kleur RAL7016 zouden zijn gespoten. Was dus niet zo
30.10.2023

snel en correct geleverd !

Snel en correct geleverd en mooi product, precies wat ik zocht. Afwerking montagevoet buitenverlichting ter bescherming schroefdraad.
12.08.2023
Als het product in voorraad is wordt het snel geleverd. En anders wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van je product 👍👏
02.08.2023
Duidelijke webshop met volledig assortiment. Zocht specifieke balkdragers die bij de reguliere bouwmarkten niet te verkrijgen waren.
28.07.2023
Zeer snel geleverd. Het bestelde scharnier is vrijwel gelijk aan de oude van bijna 70 jaar oud. Fantastisch dat dit nog leverbaar is.
06.06.2023
Snelle correcte afhandeling van de bestelling. Alles keurig verpakt . Prima bedrijf. Zeer tevreden. En hebben hier al veel besteld .
06.05.2023

Hulp toen PostNL het liet afweten

Wovar is er achteraan gegaan toen PostNL het liet afweten. Verder duimpje voor milieu vriendelijke opvulling in pakket (geen plastic)
17.04.2023

Prima product en snelle levering

Boombeschermers voldoen goed. Geen last meer gehad van krabben door kat aan mijn boompjes. En zeer tevreden over de snelle levering.
24.04.2023
De website is goed toegankelijk met de selectiemethoden. De levering van bestelde goederen verloopt correct. De prijzen zijn billijk
28.09.2023
Al verschillende keren bij Wovar besteld en elke keer inspiratiebron zin verrast door de snelle levering. Ook de prijs is hier oké
DJ
Derk J.
Sappemeer
15.09.2023

Alle schroeven voor je klus en snel bezorgd.

De juiste schroeven en vele andere dingen voor je klus en ook nog eens zeer snel bezorgd! Wordt het toch maar weer eens bevestigd!
06.09.2023
Netjes de volgende dag geleverd, verwerking van de RVS torx potdeksel schroeven was super.... Afwachten of RVS ook echt RVS blijft
06.09.2023

Zeer tevreden

Zeer groot assortiment voor een eerlijke prijs. Overzichtelijke website met veel productinformatie. Snelle en correcte levering.
28.06.2023
Snelheid van leveren Goede Prijs van materialen en transport kosten Makkelijk website snel vinden wat je nodig hebt
30.07.2023
Duidelijke website en bestelprocedure zodat een online aankoop geen problemen geeft. Gevolgd door een sbelle levering via postnl.
16.04.2023
Prima informatie op website. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Zeer ruim assortiment en zeer snelle levering. Warm aanbevolen!👍