wovar.nl- Logo - Bewertungen

wovar.nl

1.592 Bewertungen in den letzten 12 Monaten8.826 Bewertungen insgesamt

18.11.2023
Goed en vriendelijk ontvangen op de nieuwe locatie in Groningen. De 7,5 meter meetband, die ze cadeau deden deed het net zo goed als de 36 keilbouten die er met wat geweld, zonder problemen in gingen Dik tevreden en snel op locatie in Groningen aanwezig

25.05.2023
⛔Niks ontvangen⛔ Heb je een artikel snel nodig, zoek dan verder! Voor 20:30 bestellen volgende leveren KLOPT NIET! Ondertussen zijn we een week verder en heb nog steeds niks binnen. Maar wel betaald. Nadat de Track and Trace aangaf dat het pakket bezorgd is. Heb ik geen bezorger gezien. Direct klantenservice gebeld. Ene Brian gaf aan dat toch echt bezorgd is! Hij ging contact opnemen met PostNL en binnen 2dagen erop terug komen. Helaas nog steeds niks gehoord. Gewenste oplossing: Zo snel mogelijk mijn geld terug, heb het artikel ondertussen al bij een concurrent gehaald.

Bewertungen für wovar.nl

08.09.2023
snelle levering ,fijne meedenkende klantenservice . Product zelf nog niet kunnen proberen ,maar zal het zeker beoordelen nadien.
28.08.2023
Garantie is ook dik in orde👍. Boor binnen paar maanden gebroken en na laten zien restanten kreeg ik zonder problemen een nieuwe.
20.08.2023
Goede producten voor een mooie prijs. Verbeterpuntje: de snelheid van verzending zou iets sneller mogen voor voorraadartikelen.
12.06.2023
Duidelijke website met een zeer ruim assortiment. Snelle verzending (ontvangst blijft afhankelijk van de traagheid bij PostNL)
28.04.2023
Een mooie overzichtelijke site. Snelle levering en het klopt altijd. En je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.
16.08.2023

Goede communicatie.

Levertijd paalhouders 2 keer uitgesteld. Echter goede communicatie, simpel annuleren van de order en snel geld retour gestort.
14.08.2023
Goed geholpen Na een telefoontje Omdat het verkeerd was gegaan hebben ze mij snel geholpen en de levering was ook snel binnen
06.07.2023

Snelle en goede service

Een correcte en snelle afhandeling van elke bestelling. Wijzigingen, vertragingen etc. worden goed en helder gecommuniceerd.
24.08.2023

De levering was erg snel

De levering was erg snel, maar helaas was het roestvrij staal niet zo glanzend als verwacht. maar ik kan het wel oppoetsen.
04.08.2023
ik loop altijd met een lach op mijn gezicht de zaak uit, als ik iets gehaald heb voel een enorm goed sfeer daar top team!!
04.06.2023

100% tevreden

100% Makkelijke website, fijne prijzen. vandaag besteld volgende dag in huis. alles keurig verpakt, kortom een dikke tien.
14.05.2023
Snelle levering. Een artikel niet op tijd beschikbaar; prima alternatief aangeboden gekregen en meteen zending opgestuurd.
04.11.2023

fout goed hersteld, nu alles goed

vorige keer had wovar order vergeten(?!), is goed hersteld. deze keer order helemaal goed verwerkt en uitgeleverd. prima!
05.06.2023

Correcte snelle levering.

De op tweede pinksterdag bedoelde ijzerwaren werden de dag daarop (dinsdag) al geleverd. Precies de juiste artikelen. Top.
RK
Rick K.
Schiedam
23.09.2023

Online shoppen zoals het bedoeld is!

Ruim assortiment, dus keuze bepalen, bestellen en betalen. Daarna word je goed op de hoogte gehouden vwb levering. Prima!
19.09.2023
Kan niet beter. Supersnel. Bouten in voorraad die ik nergens kan kopen. Om 22 uur besteld, om 14 uur in huis. Perfect dus
28.04.2023

Snelle levering, goede prijs en uitgebreid assortiment

Top: Snelle levering, goede prijs en uitgebreid assortiment Tip: artikel in te kleine doos, hierdoor kleine beschadiging
28.05.2023

Beloofd is beloofd

Bestelling, betaling en levering verliep zoals het hoort. Mijn eerste bestelling en een voorbeeld voor online bestellen!
PV
Peter v.
ANNA PAULOWNA
02.11.2023
Prachtige artikelen en supersnelle levering. Vrijdagavond besteld en tot mijn grote verbazing zaterdagmorgen afgeleverd
19.09.2023
Telefonisch bereikbaar ven snel opgenomen. Goed en vriendelijk advies. Snel bezorgd en keurig verpakt. Goede kwaliteit.