wovar.nl- Logo - Bewertungen

wovar.nl

1.589 Bewertungen in den letzten 12 Monaten8.826 Bewertungen insgesamt

18.11.2023
Goed en vriendelijk ontvangen op de nieuwe locatie in Groningen. De 7,5 meter meetband, die ze cadeau deden deed het net zo goed als de 36 keilbouten die er met wat geweld, zonder problemen in gingen Dik tevreden en snel op locatie in Groningen aanwezig

25.05.2023
⛔Niks ontvangen⛔ Heb je een artikel snel nodig, zoek dan verder! Voor 20:30 bestellen volgende leveren KLOPT NIET! Ondertussen zijn we een week verder en heb nog steeds niks binnen. Maar wel betaald. Nadat de Track and Trace aangaf dat het pakket bezorgd is. Heb ik geen bezorger gezien. Direct klantenservice gebeld. Ene Brian gaf aan dat toch echt bezorgd is! Hij ging contact opnemen met PostNL en binnen 2dagen erop terug komen. Helaas nog steeds niks gehoord. Gewenste oplossing: Zo snel mogelijk mijn geld terug, heb het artikel ondertussen al bij een concurrent gehaald.

Bewertungen für wovar.nl

01.07.2023

Levering en klantcontact zijn een rommeltje

Wovar heeft een uitgebreid assortiment voor een goede prijs. Het zou prettig zijn als zoeken en filteren breder en generieker zou zijn. Zodat ik bijvoorbeeld alle rvs schroeven kan bekijken en niet persé eerst via bijvoorbeeld tuinschroeven hoef te navigeren. De verzending van mijn bestelling ging helaas ver van vlekkeloos. Eerst bleek een van de schroeven niet op voorraad waardoor de levering vertraagd werd. Dat kan gebeuren natuurlijk en de schroeven zijn in overleg vervangen door een alternatief (goedkoper, maar heb niet het verschil terug gestort gekregen). Vervolgens zijn er blijkbaar 4 losse pakketten verstuurd i.p.v. één. Helaas is dit niet gecommuniceerd waardoor ik vier keer naar hetzelfde afhaalpunt moest. Elke keer nadat ik erachter kwam dat het pakket dat ik had niet compleet was. Het vierde pakket kon men niet vinden bij het afhaalpunt. Daarom had ik Wovar een bericht gestuurd met de vraag óf er een vierde pakket is of dat de bestelling incompleet is. Hier heb ik vervolgens niet binnen 24 uur antwoord op gekregen waarna ik het bericht kreeg dat ik daarom de vraag maar opnieuw moest stellen?! Lang wachten met antwoorden is al niet zo netjes maar dit dan vervolgens het probleem van de klant maken.. Uiteindelijk kwam via een kennis bij het afhaalpunt het vierde pakketje nog boven water gelukkig. Wovar heeft hier echter de nodige steken laten vallen.
20.08.2023

fouten bij levering en maatvoering artikelen.

Bij controle van mijn eerste bestelling is gebleken dat er noga wat foutjes gemaakt worden bij de verwerking van de bestelling en de omschrijving va het product. 2 artikelen zijn niet geleverd zijn en is er 1 artikel geleverd dat niet besteld is 2 artikelen voldoen niet niet aan de maatvoering van de omschrijving. Ik heb 2 houtboren besteld met een lengte van 230mm en verschillende diameter om 200mm diepe balken te doorboren. Echter nu blijkt dat de lengte 230mm inclusief het gedeelte waar je de boor mee vast zet in de boorkop is. Ik kom niet dieper dan 150mm. (Verkeerd stickertje op de verpakking, 2 keer ?) Er is mogelijk een een deel van mijn bestelling op de inpaktafel blijven liggen. Op de controle lijst bij verzending is het wel afgevinkt maar bij controle na ontvangst niet geleverd. Ik heb een afdek zeiltje besteld dat ook is afgevinkt op de controlelijst echter heb ik een harmonica schaduwdoek ter waarde van bijna 380 euro ontvangen. (kostbaar foutje).
11.08.2023

Altijd top, maar nu even niet

Normaal helemaal top. Nu minder omdat ik voor een bestelling die op voorraad was en een dag later in huis zou moeten zijn 11 dagen geduurd heeft. Oorzaak een interne verhuizing. Snap ik, maar zet dan daarover iets op de site neer dat bestellingen langer kunnen duren. In 4 dagen 4x een belletje moeten doen. Bereikbaarheid is trouwens top en men is erg vriendelijk. Maar dat ik 4 belletjes moet doen met elke keer de belofte dat het eraan komt is te veel. Ik bestel er vaker en het gaat altijd goed. Ik blijf ook bestellen en ben op deze keer na altijd positief. Verhuizen kan. Dat logistiek dan even niet goed functioneert tijdens een verhuizing ook. Maar meld je klanten het bij een bestelling want mijn klus kwam bijna in gevaar hierdoor.
26.05.2023
Op de site wordt geadverteerd dat producten op werkdagen besteld worden als ze voor 21:30 besteld zijn. Vorige week vrijdag om 21:00 een bestelling geplaatst zodat ik de spullen zaterdag zou ontvangen en ze dat weekend kon gebruiken. De spullen ontving ik pas maandagavond. Hierdoor loop ik flinke vertraging op omdat ik dit weekend geen tijd heb. Daarnaast zitten er 'bramen' op het schroefdraad van de ophangogen. Die moet ik dus eerst wegslijpen o.i.d. voordat ik ze kan gebruiken. Al met al geen goede indruk
27.07.2023
Voorraad info op website niet volledig, daardoor zou voor een doosje schroeven een hele order niet verzonden worden. Schroefjes annuleren, order 4 dagen later geleverd. Toen de levering kwam was een deel verkeerd geleverd, resultaat 8 dagen later heb ik een incomplete order. Communicatie daarin tegen is prima, klantenservice zegt alles vervelend te vinden en gaan het oplossen en dat doen ze ook. Verbeterpunten staan al in verhaal hier boven.
09.08.2023

Livraison non reçue

il est noté que vous devez recevoir votre livraison entre 2 et 5 jours après la commande (samedi compris). J'ai fait un message au 5ème jour car je n'ai pas reçu ma commande. j'ai reçu une réponse le 6ème jour me disant qu'il y avait du retard mais que la commande partait. 2 jours après, je reçois une toute petite partie de ma commande mais je ne sais rien du reste (cela 9 jours après ma commande).
26.06.2023

Te laat geleverd.

"OP WERKDAGEN VOOR 21:30 BESTELD, MORGEN IN HUIS!" Helaas niet waar. Speciaal besteld bij Wovar omdat we het de dag erna nodig hadden. Pakket is pas dag later aan de bezorgdienst overhandigd waardoor we niet verder konden.
15.07.2023
Tot 3x toe verkeerde Raveeldragers verstuurd. Het ging 2x om 8 stuks dat een totaal verkeerde maat had. Ik had na de 1e keer direct contact opgenomen. Maar de dragers die na werden verstuurd waren wederom de verkeerde. 5x12.5cm inplaats van 7x14.5cm. En 1x ontving ik 7x17cm inplaats van 12x14cm. Duidelijk verkeerd gepakt of gevuld in het assortiment en geen dubbele check.
01.08.2023
Bedrijven die bedelen om recensies krijgen van mij 1 ster. Als je het echt goed doet, dan komen de goede recensies vanzelf. Vandaar een tweede ster voor de uitvoering. Levering aangegeven voor vrijdags, wordt alles al op de woensdag geleverd. Gelukkig had de bezorger de helderheid van geest om het bij de buren af te geven.
24.09.2023
Heb mijn bestelling niet compleet ontvangen. Heb daarop een mail gestuurd en daarop kreeg ik direct antwoord dat het missende product diezelfde nog zou worden verzonden. Nu 3 dagen later heb ik nog geen product ontvangen maar ook geen verzendbevestiging of iets. Morgen ga ik bellen als ik geen antwoord krijg.
03.08.2023
Eerste artikel wat ik ontvang was beschadigd en kapot. Erover gebeld en ik kreeg een ander nieuw exemplaar. Hoe ze het eerste exemplaar kapot en beschadigd hebben kunnen versturen is mij een raadsel. Borrel op of zo.
07.06.2023
Alleen producten verkopen die ook daadwerkelijk op voorraad zijn! De goederen moeten wel meteen worden afgerekend en dan wil je ze ook sbel hebben anders parkeer je eigen geld bij een bedrijf.
25.05.2023
Levering is slecht, zeggen 2 dagen maar ga daar maar niet vanuit. Na contact te hebben genomen, werd het pas verzonden. Staat product weet ik nog niet, heb het namelijk nog niet ontvangen.
26.08.2023

Bestelling

Op 19 aug. product besteld en op 20 aug. mededeling gekregen dat product niet op voorraad was en binnen 1-3 werkdagen nieuwe leverdatum zou krijgen. Tot op heden helaas niets meer gehoord.
19.10.2023
Knopjes besteld en betaald, maar de knopjes zijn niet meer te leveren. Dat stond niet op de website jammer, dat kan wel verbeterd worden. Maar het geld werd wel snel terug gestort.
TM
Tom M.
Casteren
11.04.2023
Artikelen zijn niet op voorraad, leverdatum inmiddels al drie keer uitgesteld. Dat artikelen niet op voorraad zijn wordt niet aangegeven op de website of bij de bestelling.
18.06.2023
1 artikel was niet voorradig. Zou rest geleverd krijgen. Daarna mail ook artikelen niet voorradig waardoor levering veel later dan voor mijn planning.
24.07.2023

Beschadiging aluminium hoekprofiel

Het aluminium hoekprofiel arriveerde getordeerd / verdraaid. Met veel moeite het profiel alsnog kunnen bevestigen maar de verdraaiing is zichtbaar.
18.04.2023
online aankopen, betaald en dan melden dat het langer duurt dan was verwacht. Niet netjes. Nu afwachten of het inderdaad komt
31.08.2023
Veel te lange levertijd. Mijn order word nu pas klaargemaakt. Dit is echt veel te lang. Dit is pas na twee weken....