blitzhandel24.pl- Logo - Bewertungen

blitzhandel24.pl

199 Bewertungen in den letzten 12 Monaten667 Bewertungen insgesamt

Zertifiziert seit: 29.06.2020
blitzhandel24.pl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

Dieses Unternehmen bietet den Trusted Shops Käuferschutz für Einkäufe bis 10.000 PLN an. So ist Ihr Einkauf abgesichert.

19.06.2023
Dostawca oprogramowania Bitdefender Total Security 2023 (3 stanowiska, 3 lata) szybko zareagował na moją prośbę o pomoc w aktywacji kluczy oraz instalacji programu. Podczas czatu konsultant pan Clemens PRINZ aktywował kody dostępu. Dalej powinienem działać sam; niestety, pojawiła się blokada, której nie umiałem usunąć (mam 73 lata, nie jestem programistą). Równolegle napisałem do serwisu BD. Miałem pewne trudności z komunikacją, ale nieoczekiwanie, w przeddzień upływu terminu ważności poprzedniego programu BD, zauważyłem, że instalacja została zakończona i to na wszystkich trzech stanowiskach. Bardzo dziękuję firmie Blitzhandel24 oraz Centrali BD za efektywną pomoc.
KK
Krzysztof K.
Mysłowice

24.04.2023
Zamówiłem licencję (klucz cyfrowy) na antywirusa w poniedziałek. Powinienem go dostać po chwili gdy zapłacę. A dostałem dopiero w środę po mojej interwencji. Wtedy zażądałem faktury na ten produkt. I znów czekam, czekam nie mogę się doczekać otrzymania maila z fakturą. Mija tydzień a cała transakcja jest nie zakończona bo nie mogę się z firmą rozliczyć bez faktury. Tak się pracowało w 20 wieku a wy chyba nie zauważyliście że jest już 21 wiek.

Bewertungen für blitzhandel24.pl

Tut uns leid, wir konnten nicht finden, wonach Sie gesucht haben

Versuchen Sie einen anderen Filter für ein neues Ergebnis.

Alle Filter zurücksetzen