nordicnest.nl

1.840 Bewertungen in den letzten 12 Monaten6.952 Bewertungen insgesamt

Zertifiziert seit: 20.01.2020
nordicnest.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

17.05.2023
De lamp die ik had besteld werd wat later geleverd dan verwacht, mede veroorzaakt door feestdagen (Pasen). Heb de klantenservice gemaild en netjes antwoord gekregen op mijn vraag. Door de vele negatieve reviews had ik er echter geen vertrouwen in en heb mijn geld terug gevraagd. Het geld stond zeer snel op mijn rekening. Inmiddels was de lamp bezorgd en de bezorger van DHL vertelde dat het zeer druk was en het misschien ietsje langer had geduurd. Ik heb mij laten leiden door de reviews en voor mij waren ze onterecht. Lamp is binnen 3 weken geleverd, klantenservice erg goed bereikbaar via mail en direct antwoord. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over het bedrijf. Schaam mij, heb laten leiden door de negatieve reviews en voor mij niets van waar.

Ik kocht een desk voor aan de muur en kreeg alleen de houten plank. Ik belde met Nest en kreeg een Nederlandse dame aan de lijn. Die noteerde mijn probleem. Kwam schroeven en het ophang systeem te kort. Kreeg daarna een vreemde e-mail van Nest over een defect en of ik van de auto een foto wilde maken. Ik schreef een e-mail in het Engels waar ik duidelijk uitlegde dat ze alleen een plank hadden verzonden. Niet het ophang systeem en de schroeven. Daarna kreeg ik een e-mail dat ze met de leverancier zouden contacten. Echter je doet zaken met Nest en ze hebben de Desk gewoon op voorraad. Dus waarom een klant zo lang laten wachten. Ik hebt als klant netjes betaald. Verwacht wel een heel product met ophang systeem en schroeven. Vervolgens krijg ik een review van nest, bijzonder vreemd. Ik ben totaal niet tevreden, want ik heb niet het volledige product. Belde na de e-mail of ik een review wou schrijven. Kreeg een Nederlandse man aan de lijn, die zou contacten met de persoon die mijn zaak in behandeling heeft. Niets daarna gehoord en nu weer een review van Trust pilot. Neem de klant serieus en los het probleem op. €334 is niet een klein bedrag en service verwacht je als Nordic het nalaat het volledige product aan te leveren bij de klant. Wat ik ook niet snap is dat er niet gebeld wordt, continu heb ik mijn telefoonnummer + landnummer bij de correspondentie geplaatst. Als klant krijg ik het idee, dat ik steeds aan de bel moet hangen. Aan het lijntje gehouden wordt. Communiceren is niet het sterkste punt. Het voelt niet goed. Uiterst vreemd gebeuren. Vanmorgen nogmaals een e-mail verzonden en dat ik graag voor 10 januari een oplossing wil. Anders wil ik mijn geld terug.

Bewertungen für nordicnest.nl

Would not come back anymore!

Delivery it on time. However when I received my product with damage on it. It is not clear that where I should return! It takes too long to get answer from them! Sorry to say I would not come back to purchase anymore. Quite disappointed!
Geen enkel antwoord op een vraag via e-mail, wel 4 x mails met vraag voor reviews.
08.03.2024
Retour procedure omslachtig en reactie op mail duurde te lang
08.03.2024
Zeer slechte haken besteld echt troep
09.02.2024
Heb ik al gegeven aan NN. Ik kreeg een standaardantwoord. Klaar. Over en uit.
Antwort von nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Onze excuses dat u geen voldoende reactie heeft ontvangen op uw feedback! Uiteraard zullen wij proberen dit nog goed te maken, ik neem direct contact met u op. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
29.12.2023

Slechte levering bestelling

Leuke webshop, maar helaas is bestelling nooit bezorgd. Kreeg mail dat bestelling vertraagd was en later geleverd zou worden. Pas na paar weken en nog eens checken bleek dat bestelling terug naar afzender was gegaan zonder bezorgpoging. Wel netjes geld teruggestort gekregen.
Antwort von nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met onze webshop. Het spijt ons ten zeerste te horen dat uw bestelling niet op tijd is bezorgd en u uiteindelijk uw geld hebt teruggekregen. Onze excuses voor het ongemak dat deze vertraagde levering heeft veroorzaakt. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en waarderen uw geduld. Het lijkt erop dat er iets is misgegaan met het bezorgproces, en we willen dit graag nader onderzoeken. Ik neem graag persoonlijk contact met u op om de details van uw bestelling te bespreken en te begrijpen hoe we u beter van dienst kunnen zijn. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we zullen er alles aan doen om dit goed te maken. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak, en we stellen uw begrip zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
20.01.2024
Communicatie met chatbox is waardeloos Verkeerde mokken toegestuurd gekregen en dat heeft heel veel moeite gekost om dit duidelijk te maken. Na 4 weken kwam er uiteindelijk een andere zending
Antwort von nordicnest.nl
Beste klant, We willen ons oprecht verontschuldigen voor de moeilijkheden die u heeft ervaren met onze chatbox en voor het feit dat u verkeerde mokken heeft ontvangen. Het spijt ons zeer dat het zo'n inspanning heeft gekost om dit recht te zetten, en we begrijpen de frustratie die dit met zich meebracht. Graag willen we benadrukken dat we onze producten met de grootste zorg selecteren en verzenden. Echter, aangezien de door u bestelde items handgemaakt zijn, kunnen er variaties in kleur en textuur optreden. We willen verzekeren dat deze variaties binnen de normale grenzen vallen van het productieproces en niet noodzakelijkerwijs duiden op een verkeerd geleverd item. Desondanks begrijpen we dat het ontvangen van een product dat niet aan uw verwachtingen voldoet teleurstellend is. We zijn blij dat u uiteindelijk een vervangende zending heeft ontvangen, maar we betreuren het dat het zo lang heeft geduurd voordat dit werd opgelost. We waarderen uw geduld en begrip gedurende dit proces. Als er nog verdere vragen of zorgen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat uw toekomstige ervaringen met ons soepeler verlopen. Met vriendelijke groet, uw Nordic Nest
Ik kreeg een heel ander product. Eerste keer een nieuwe ontvangen. Deze was ook verkeerd en toen kreeg ik te horen dat dit kan omdat alles handgemaakt is
Antwort von nordicnest.nl
Beste klant, Dank u wel voor uw feedback! Het spijt ons enorm te horen dat het artikel dat u heeft ontvangen niet overeenkomt met het afgebeelde product. Omdat het handgemaakt is, kunnen er inderdaad variaties in kleur optreden. Niettemin streven we ernaar dat u als klant tevreden bent met de producten die u van ons ontvangt. Ik zal onmiddellijk contact met u opnemen om dit verder op te lossen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
19.01.2024
Retour aangemeld, nooit meer iets van jullie gehoord of van het bedrijf dat de retourzending zou ophalen
09.02.2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het spijt ons te horen dat ons retour proces niet helemaal duidelijk is. Wanneer een bestelling met Budbee is geleverd, kunt u via dezelfde tracking uw retour aanmelden. Mocht dit niet fijn zijn, en wilt u het pakket liever bij een PostNL punt afleveren is dit uiteraard ook mogelijk. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice, dan helpen wij u graag verder. Inmiddels zie ik dat u hulp heeft ontvangen met het verzenden van uw retour. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
MP
M P.
Rotterdam
29.12.2023
Kom gewoon je afspraken na. Eigenlijk verwacht ik dat ook. Het kan nog altijd. Dus ik wacht nog even af.
Antwort von nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u deze ongelukkige ervaring heeft gehad. Een van onze medewerkers van de klantenservice zal u binnenkort helpen met dit probleem. Wij wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
19.01.2024

Tijdig leveren van voorradige prid

Tijdig leveren van voorradige producten
09.02.2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Ik zie inderdaad dat het langer heeft geduurd voordat wij uw bestelling hebben kunnen versturen dan wij hadden gewild, onze excuses hiervoor. Graag helpen wij u verder hiermee. Ik neem direct contact met u op om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
Antwort von nordicnest.nl
Beste klant, Dank u wel dat u uw zorgen met ons heeft gedeeld, en wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ondervonden met uw recente aankoop bij Nordic Nest. We waarderen uw geduld en de tijd die u heeft genomen om uw gedetailleerde feedback te delen. Inmiddels zie ik dat uw zaak is onderzocht en opgelost. Uw tevredenheid staat bij ons voorop, en we begrijpen de frustratie door de vertraging in het ontvangen van het complete product. Naast het oplossen van het probleem, willen we onze excuses verder uitbreiden door compensatie aan te bieden voor eventueel ongemak en ontevredenheid die u tijdens dit proces heeft ondervonden. We zullen rechtstreeks contact met u opnemen om de details te bespreken en ervoor te zorgen dat u voldoende wordt gecompenseerd voor het ongemak. We erkennen het belang van effectieve communicatie en betreuren eventuele tekortkomingen in onze correspondentie die mogelijk hebben bijgedragen aan de door u geuite ontevredenheid. We nemen maatregelen om onze communicatieprocessen te verbeteren en vergelijkbare problemen in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
Mooie spullen maar nooit geleverd. Vóór totaalbedrag van €447,15 besteld in augustus. Daarvan is in november één kussen à €59,99 bezorgd. Op de rest wacht ik al 4 maanden.
04.01.2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Normaliter informeren wij onze klanten altijd over de verwachte levertijd van producten, zowel op onze website vóór de bestelling als in de orderbevestiging. Mocht er na het plaatsen van een bestelling een wijziging optreden in de levertijd, dan stellen we onze klanten daarvan zo snel mogelijk op de hoogte. Het spijt ons dat deze informatieve e-mails soms in uw spammap belanden, waardoor ze mogelijk over het hoofd worden gezien. Inmiddels is uw bestelling volgens mij geleverd, maar ik neem nog contact met u op om dit verder op te lossen. Uw feedback is voor ons van groot belang en we streven ernaar om ons op basis hiervan te verbeteren. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
Bestelling is niet bezorgd Na twee keer nog niet bezorgd.wel krijg ik nu mijn geld terug via Klarna maar dat duurt lang. zo jammer
Antwort von nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat ontzettend jammer om te horen dat het beide keren niet is gelukt om uw bestelling te leveren! Fijn dat u het bedrag inmiddels terug heeft ontvangen, maar wij helpen u uiteraard graag verder. Ik neem direct contact met u op om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
Vertraging op vertraging op vertraging
Antwort von nordicnest.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Over het algemeen laten wij onze klanten altijd weten wat de levertijd van producten zijn. Dit geven wij aan via de website al voor u besteld en dit wordt herhaalt in de orderbevestiging. Mocht het na het plaatsen van een bestelling tot verandering komen van de levertijd, laten wij dit altijd zo snel mogelijk weten aan klanten. Helaas zie ik wel dat uw artikel inderdaad meerdere keren vertraagd was, onze excuses voor het ongemak. Ik neem direct contact met u op! Met vriendelijke groet, Nordic Nest

Ik bestel hier nooit meer!

Bestelling blijkt achteraf niet voorradig, moet ik wat nieuws uitzoeken en dat blijkt ook achteraf niet voorradig te zijn. Nu zit ik met een incomplete bestelling, terwijl het hele servies op elkaar was afgestemd. Andere items ook al uitgepakt en we zijn inmiddels weken verder. Makkelijk om op de website te vermelden dat je alles op voorraad hebt en dan later de mensen verplichten iets anders uit te zoeken.. oplichting vind ik het
Antwort von nordicnest.nl
Beste klant, Dank voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ondervonden met uw bestelling. Het is teleurstellend om te horen dat de door u gekozen items uiteindelijk niet beschikbaar waren, wat heeft geleid tot een onvolledige set. We begrijpen de frustratie, vooral wanneer het gaat om het coördineren van een zorgvuldig samengestelde serviesset. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. Ons doel is om een naadloze winkelervaring te bieden, en het is duidelijk dat we in dit geval tekort zijn geschoten. We nemen uw feedback serieus en zullen onze voorraadbeheerprocessen herzien om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we waarderen uw begrip. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
28.07.2023
we hebben de bestelling nooit ontvangen! Het duurde veel te lang voordat we geleverd zouden worden, maanden! Vervolgens is er gewoon niet geleverd. Het is een business adres, en er wordt in de avond of weekend geleverd. We hebben tot op heden niets meer ontvangen. Het is super slechte service. We zullen een refund aanvragen.
08.08.2023
Beste klant, Bedankt voor uw feedback! Ik zie dat mijn collega inmiddels contact met u heeft opgenomen (1 aug) inzake een vervangend artikel. Excuus voor het ongemak dat u mogelijk heeft ervaren! Voor vragen mag u altijd contact met ons opnemen via mail, chat of telefoon! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
15.09.2023

Niet professioneel, niet sustainable, non communicatief

-betere klantenservice -sneller verzenden, of anders daarover sneller contacten. -indien bestelling incompleet is, eerst daarover contact opnemen voordat u verstuurt naar het buitenland. Vooral als het gaat over het aantal meters gordijnstof - sneller crediteren - het juiste bedrag crediteren -
19.09.2023
Beste klant, Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We hechten veel waarde aan de mening van onze klanten, en het spijt me om te horen over uw recente ervaring met onze service. Ik wil graag op uw zorgen ingaan: Ik neem direct contact met u op om u verder te helpen hiermee. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons, en we zijn actief bezig met het aanpakken van deze kwesties om onze service te verbeteren. We waarderen uw geduld en begrip terwijl we aan deze verbeteringen werken. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
04.06.2023

Product defect, nog geen oplossing geboden

Product defect. Mail geastuurd en zou opgelost worden. Inmiddels zijn er 11 dagen verstreken en ik heb nog niks vernomen over de oplossing die geboden is. Tot dusver loze woorden zonder daardwerkelijk overgaan tot actie. Het betreft een brabantia bo prullenbak met defecte deksel.
12.06.2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u deze ongelukkige ervaring heeft gehad. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u een defect product ontvangt en daarna zo lang moet wachten om een oplossing te ontvangen. Inmiddels is mijn collega ermee bezig en is de vervangende bestelling onderweg naar u, alvast veel plezier ervan! Wij wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Nordic Nest