nordicnest.nl

1.840 Bewertungen in den letzten 12 Monaten6.952 Bewertungen insgesamt

Zertifiziert seit: 20.01.2020
nordicnest.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

17.05.2023
De lamp die ik had besteld werd wat later geleverd dan verwacht, mede veroorzaakt door feestdagen (Pasen). Heb de klantenservice gemaild en netjes antwoord gekregen op mijn vraag. Door de vele negatieve reviews had ik er echter geen vertrouwen in en heb mijn geld terug gevraagd. Het geld stond zeer snel op mijn rekening. Inmiddels was de lamp bezorgd en de bezorger van DHL vertelde dat het zeer druk was en het misschien ietsje langer had geduurd. Ik heb mij laten leiden door de reviews en voor mij waren ze onterecht. Lamp is binnen 3 weken geleverd, klantenservice erg goed bereikbaar via mail en direct antwoord. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over het bedrijf. Schaam mij, heb laten leiden door de negatieve reviews en voor mij niets van waar.

Ik kocht een desk voor aan de muur en kreeg alleen de houten plank. Ik belde met Nest en kreeg een Nederlandse dame aan de lijn. Die noteerde mijn probleem. Kwam schroeven en het ophang systeem te kort. Kreeg daarna een vreemde e-mail van Nest over een defect en of ik van de auto een foto wilde maken. Ik schreef een e-mail in het Engels waar ik duidelijk uitlegde dat ze alleen een plank hadden verzonden. Niet het ophang systeem en de schroeven. Daarna kreeg ik een e-mail dat ze met de leverancier zouden contacten. Echter je doet zaken met Nest en ze hebben de Desk gewoon op voorraad. Dus waarom een klant zo lang laten wachten. Ik hebt als klant netjes betaald. Verwacht wel een heel product met ophang systeem en schroeven. Vervolgens krijg ik een review van nest, bijzonder vreemd. Ik ben totaal niet tevreden, want ik heb niet het volledige product. Belde na de e-mail of ik een review wou schrijven. Kreeg een Nederlandse man aan de lijn, die zou contacten met de persoon die mijn zaak in behandeling heeft. Niets daarna gehoord en nu weer een review van Trust pilot. Neem de klant serieus en los het probleem op. €334 is niet een klein bedrag en service verwacht je als Nordic het nalaat het volledige product aan te leveren bij de klant. Wat ik ook niet snap is dat er niet gebeld wordt, continu heb ik mijn telefoonnummer + landnummer bij de correspondentie geplaatst. Als klant krijg ik het idee, dat ik steeds aan de bel moet hangen. Aan het lijntje gehouden wordt. Communiceren is niet het sterkste punt. Het voelt niet goed. Uiterst vreemd gebeuren. Vanmorgen nogmaals een e-mail verzonden en dat ik graag voor 10 januari een oplossing wil. Anders wil ik mijn geld terug.

Bewertungen für nordicnest.nl

08.04.2023

Niet bij bestellen!

Het product ontvangen ging prima maar het retourneren is een ramp. Avonden wachten op een ophaal service voor retour, product kwijt, moeilijk te bereiken klantenservice die ook nog eens niet helpt. Met als resultaat dat je je geld niet terug ontvangt.
11.04.2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u deze ongelukkige ervaring heeft gehad. Ik zie dat u in contact bent met één van mijn collega's hieroever en hij zal u binnenkort helpen met dit probleem. Uiteraard zorgen wij er hoe dan ook voor dat u uw geld retour krijgt. Wij wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
19.05.2023

Waardeloos

Trage bezorging en slechte communicatie tijdens bezorg traject. Bestelling uiteindelijk niet ontvangen. Na bellen met klantenservice geen reactie meer gehad. 21 dagen na bestelling ook nog geen geld retour, behoorlijk waardeloos
22.05.2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het spijt ons te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad en dat uw bestelling niet is geleverd. Ik zie dat mijn collega contact heeft met DHL hierover, maar ik neem zo snel mogelijk contact met u op om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest

Slechte service

Ik heb op 29 mei besteld en heb mijn pakket nog steeds niet binnen. Budbee helpt niet en bij Nordic Nest hebben ze te maken met een onderbezetting. Communicatie is slecht en daardoor wordt mijn mening niet beter.....
03.07.2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u deze ongelukkige ervaring heeft gehad. Een van onze medewerkers van de klantenservice zal u binnenkort helpen met dit probleem. Wij wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
HJ
Henny J.
Almere
23.06.2023

Gebroken pot geretourneerd maar geld niet terug ontvangen. …

Ik heb op 21 mei 2023 een wandpot besteld en betaald en die is gebroken aangekomen. Op 26 mei is de pot opgehaald door Budbee. Het is nu 24 juni en ik heb de betaling van E 21,90 nog steeds niet retour ontvangen.
27.06.2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat jammer om te horen dat de wandpot gebroken is aangekomen, uiteraard is dit niet de bedoeling. U had de pot niet terug hoeven te sturen, deze moet namelijk helemaal naar ons magazijn in Zweden worden verstuurd, en daardoor is de verzendtijd iets langer, maar als wij kapotte artikelen niet retour nemen kunnen wij het milieu ook een beetje besparen. U kunt altijd contact opnemen met de klantenservice, dan helpen wij u graag verder met een oplossing. Ik heb het bedrag nu direct teruggeboekt naar uw bankrekening. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
08.09.2023

Retour na 1 maand nog steeds niet betaald

15/8 pakje retour. Opgehaald door Budee. Terugsturen kosten hoog met Budee €10 of postnl €23 Nog steeds na 1 mnd retour geld niet ontvangen. 7/9 mail gestuurd, geen reactie ontvangen. Ik bestel hier nooit meer
11.09.2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te zien dat u nog niks over uw retourzending heeft gehoord! Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas 2-4 weken, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen. Uiteraard doen wij ons best om uw retour zo snel mogelijk af te handelen zodat u uw geld zo snel mogelijk van ons terug ontvangt. Ik neem direct contact met u op om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest

Slecht bedrijf.

Slechte , onduidelijke website, trage communicatie, heel lang wachten op antwoorden en retourbedrag. De zogenaamde gratis verzending betaal je achteraf dubbel terug. Dit was eenmaal, maar nooit weer.
23.11.2023
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring, en het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent. Onze oprechte excuses voor de moeilijkheden die u hebt ondervonden. We begrijpen dat een heldere en efficiënte website van essentieel belang is, en we zullen zeker kijken naar manieren om de duidelijkheid te verbeteren. Onze klanttevredenheid is van het grootste belang voor ons, en we willen de kans krijgen om eventuele problemen recht te zetten. Een van onze klantenservicemedewerkers neemt zo snel mogelijk contact met u op. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
21.04.2023

Slechte service!

Ik heb zo’n 4 maanden gewacht op mijn bestelling en er is niets van compensatie aangeboden. Ze hebben alleen aangeboden de bestelling te annuleren, maar dat wilde ik niet. Dit is geen compensatie.
26.04.2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat ontzettend jammer om te horen dat u zo een slechte ervaring heeft gehad, het is uiteraard niet de bedoeling dat u zo lang moet wachten om uw bestelling te ontvangen. Een van onze klantenservicemedewerkers neemt binnenkort contact met u op om u hier verder mee te helpen! Tot dan, nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
LG
Lisa G.
Utrecht
18.08.2023
Retourgeld is na een maand nog niet terugbetaald. Artikel is met de door nordic nest geadviseerde service geretourneerd. Heb er al 3 keer naar gevraagd, krijg enkel belachelijke mailtjes terug.
28.08.2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te zien dat u een tijd niks over uw retourzending had gehoord! Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas 2-4 weken, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen. Inmiddels zie ik dat het bedrag is teruggeboekt naar uw bankrekening. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
30.06.2023
Ik heb niets bij nordic nest gekocht. Word constant lastig gevallen met mails. Ook al heb ik meerdere keren mij uitgeschreven! Heeeellll vervelend. Stop hiermee aub
03.07.2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het spijt me te horen dat u mails van ons ontvangt, iemand moet uw email adres hebben gebruikt om te registreren voor de nieuwsbrief, en om een bestelling te plaatsen. Ik heb ervoor gezorgd dat u geen mails meer van ons ontvangt. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
08.09.2023
Product -tafellamp-gestuurd wat niet werkte-klantenservice gebeld; moest mailen- na 3 dgn antwoord dat ik ook kan bellen. Ca 3 weken moeten wachten op credit!
11.09.2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Spijtig om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad. Wanneer een lamp niet werkt, moet dit via onze claims afdeling worden afgehandeld, en vaak hebben wij dan een filmpje of foto nodig van de lamp om naar de leverancier te sturen. Het spijt ons als wij dit telefonisch niet duidelijk hebben gemaakt en dat u een tijd heeft moeten wachten. Fijn dat het bedrag inmiddels is teruggeboekt. Ik neem contact met u op om u nog verder te helpen! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
11.08.2023
Retour duurt nu al 23 dagen. Nog steeds niets ontvangen. Ook niet uit zichzelf aangegeven dat ze pakket wel retour hebben gekregen. Geld nog niet gezien.
28.08.2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te zien dat u een tijd niks over uw retour had gehoord! Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas 2-4 weken, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen. Inmiddels zie ik dat u het bedrag retour heeft ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
11.08.2023
Ik vind het slecht, want ik heb bijna 4 weken geleden een retour gedaan en heb nog steeds niks gehoord en ook nog steeds m'n geld niet terug gehad.
28.08.2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het spijt ons te horen dat u geen positieve ervaring heeft gehad. Inmiddels zie ik dat u via de klantenservice in contact bent geweest met een van mijn collegas, en u bent hiermee geholpen. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen mag u graag opnieuw contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
23.04.2023
Werd heel laat geleverd, paar keer uitgesteld en toen het geleverd werd, niet doorgegeven dat het bij de buren was afgeleverd.
25.04.2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Het spijt me te horen dat u zo een slechte ervaring met ons heeft gehad! Ik neem zo snel mogelijk contact met u op om dit zo goed mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
07.07.2023
Niet aanbieden op website als je niet kunt leveren, ik heb VIJF maanden moeten wachten op de levering. Belachelijk.
21.07.2023
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ondervonden tijdens het wachten op uw bestelling. We begrijpen dat het frustrerend is om lang te moeten wachten op een levering. Graag willen we verduidelijken dat het item dat u heeft besteld een pre-order was. Pre-orders zijn een manier voor klanten om producten te reserveren voordat ze daadwerkelijk beschikbaar zijn voor verzending. Hierdoor kunnen we de vraag naar populaire artikelen beter inschatten en ervoor zorgen dat onze klanten de gewenste producten kunnen bemachtigen zodra ze beschikbaar zijn. Hoewel we begrijpen dat vijf maanden wachten lang lijkt, kan dit bij sommige pre-orderitems helaas een gebruikelijke wachttijd zijn, afhankelijk van verschillende factoren, zoals productie en verzending. Uw feedback is belangrijk voor ons, en we zullen deze ervaring zeker gebruiken om onze processen te verbeteren. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
15.05.2023
November 2022 bakvorm besteld.april 2023 ontvangen.wel de mogelijkheid gehad om geld terug te krijgen maar toch.....
17.05.2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Over het algemeen laten wij onze klanten altijd weten wat de levertijd van producten zijn. Dit geven wij aan via de website al voor u besteld en dit wordt herhaalt in de orderbevestiging. Mocht het na het plaatsen van een bestelling tot verandering komen van de levertijd, laten wij dit altijd zo snel mogelijk weten aan klanten. Helaas komt het voor dat deze informatieve emails in uw spam postvak terecht komen, zodat men dit niet altijd zien. Uiteraard nemen wij uw feedback erg serieus en proberen ons hierin te verbeteren. Een van onze klantenservicemedewerkers neemt direct contact met u op om u hiermee verder te helpen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
30.06.2023
Product geretourneerd om daarna niks meer van het bedrijf te horen. In afwachting van geldt retour al een tijd...
03.07.2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te zien dat u nog niks over uw retourzending heeft gehoord! Helaas heeft de lange retour te maken met dat wij een internationaal bedrijf zijn en gevestigd zijn in Zweden. Hierdoor duurt de retour helaas 2-4 weken, maar wij proberen dit op dit moment korter te krijgen. Uiteraard doen wij ons best om uw retour zo snel mogelijk af te handelen zodat u uw geld zo snel mogelijk van ons terug ontvangt. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
31.07.2023

Slecht

Ik heb het item een maand geleden terug gestuurd. Na een email verstuurd te hebben nog steeds niet vernomen
08.08.2023
Beste klant, Bedankt voor uw feedback! In de Budbee app kunt u de retourzending volgen met het zelfde trackingnummer in uw verzendbevestiging. Ik zie dat mijn collega op uw bericht heeft gereageerd. Excuus voor het ongemak dat u mogelijk heeft ervaren! Ik stuur u ook nog even een mailtje waar u op mag reageren wanneer u nog vragen heeft! Met vriendelijke groet, Nordic Nest
23.04.2023

Producten niet op voorraad

Producten worden niet binnen de verwachte levertijd geleverd, als ze uberhaupt al worden geleverd
25.04.2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Over het algemeen laten wij onze klanten altijd weten wat de levertijd van producten zijn. Dit geven wij aan via de website al voor u besteld en dit wordt herhaalt in de orderbevestiging. Mocht het na het plaatsen van een bestelling tot verandering komen van de levertijd, laten wij dit altijd zo snel mogelijk weten aan klanten. Helaas komt het voor dat deze informatieve emails in uw spam postvak terecht komen, zodat men dit niet altijd zien. Uiteraard nemen wij uw feedback erg serieus en proberen ons hierin te verbeteren. Ik neem binnenkort contact met u op om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
19.05.2023

Oneindige levertijden

Productiebedrijf wordt steeds uitgesteld. Nu al meer dan 3 maanden aan het wachten op levering
22.05.2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Over het algemeen laten wij onze klanten altijd weten wat de levertijd van producten zijn. Dit geven wij aan via de website al voor u besteld en dit wordt herhaalt in de orderbevestiging. Mocht het na het plaatsen van een bestelling tot verandering komen van de levertijd, laten wij dit altijd zo snel mogelijk weten aan klanten. Helaas komt het voor dat deze informatieve emails in uw spam postvak terecht komen, zodat men dit niet altijd zien. Uiteraard nemen wij uw feedback erg serieus en proberen ons hierin te verbeteren. Ook neem ik direct contact met u op om u hiermee verder te helpen. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
17.05.2023
zorgen dat ik mijn prullenbak krijg of mijn geld terug