nordicnest.nl

1.825 Bewertungen in den letzten 12 Monaten6.912 Bewertungen insgesamt

Zertifiziert seit: 20.01.2020
nordicnest.nl erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

17.05.2023
De lamp die ik had besteld werd wat later geleverd dan verwacht, mede veroorzaakt door feestdagen (Pasen). Heb de klantenservice gemaild en netjes antwoord gekregen op mijn vraag. Door de vele negatieve reviews had ik er echter geen vertrouwen in en heb mijn geld terug gevraagd. Het geld stond zeer snel op mijn rekening. Inmiddels was de lamp bezorgd en de bezorger van DHL vertelde dat het zeer druk was en het misschien ietsje langer had geduurd. Ik heb mij laten leiden door de reviews en voor mij waren ze onterecht. Lamp is binnen 3 weken geleverd, klantenservice erg goed bereikbaar via mail en direct antwoord. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over het bedrijf. Schaam mij, heb laten leiden door de negatieve reviews en voor mij niets van waar.

Ik kocht een desk voor aan de muur en kreeg alleen de houten plank. Ik belde met Nest en kreeg een Nederlandse dame aan de lijn. Die noteerde mijn probleem. Kwam schroeven en het ophang systeem te kort. Kreeg daarna een vreemde e-mail van Nest over een defect en of ik van de auto een foto wilde maken. Ik schreef een e-mail in het Engels waar ik duidelijk uitlegde dat ze alleen een plank hadden verzonden. Niet het ophang systeem en de schroeven. Daarna kreeg ik een e-mail dat ze met de leverancier zouden contacten. Echter je doet zaken met Nest en ze hebben de Desk gewoon op voorraad. Dus waarom een klant zo lang laten wachten. Ik hebt als klant netjes betaald. Verwacht wel een heel product met ophang systeem en schroeven. Vervolgens krijg ik een review van nest, bijzonder vreemd. Ik ben totaal niet tevreden, want ik heb niet het volledige product. Belde na de e-mail of ik een review wou schrijven. Kreeg een Nederlandse man aan de lijn, die zou contacten met de persoon die mijn zaak in behandeling heeft. Niets daarna gehoord en nu weer een review van Trust pilot. Neem de klant serieus en los het probleem op. €334 is niet een klein bedrag en service verwacht je als Nordic het nalaat het volledige product aan te leveren bij de klant. Wat ik ook niet snap is dat er niet gebeld wordt, continu heb ik mijn telefoonnummer + landnummer bij de correspondentie geplaatst. Als klant krijg ik het idee, dat ik steeds aan de bel moet hangen. Aan het lijntje gehouden wordt. Communiceren is niet het sterkste punt. Het voelt niet goed. Uiterst vreemd gebeuren. Vanmorgen nogmaals een e-mail verzonden en dat ik graag voor 10 januari een oplossing wil. Anders wil ik mijn geld terug.

Bewertungen für nordicnest.nl

Zodra er iets aan een artikel mankeert of een bestelling niet goed verloopt word je telefonisch enorm goed geholpen en het probleem keurig opgelost.

Ik vind de service als er iets aan een artikel mankeert erg goed. Het wordt altijd heel netjes opgelost en ik werd, wanneer dat aan de orde was, telefonisch altijd enorm vriendelijk geholpen. Een verbeterpunt is de schriftelijke communicatie. Als klant hoor je soms net te lang niets als je nog langer op iets moet wachten of als er iets anders aan de hand is. Dan tast je in het luchtledige en dat voelt niet goed. Maar daartegenover staat dan de enorme vriendelijkheid en het vertrouwen tegenover de klant. Dat is van een zeldzaam niveau. Ik hoop nog lang klant te blijven.

Het is het wachten waard

Ondanks dat de levertijd langer is dan ik gewend ben bij andere webshops is het altijd een feestje om items te bestellen bij NordicNest. Voor onze nieuwe woning hebben wij een schat aan home producten aangeschaft bij Nordicnest.nl en komen altijd goed verpakt aan. De producten zijn van een goede kwaliteit en verkopen prachtige kwaliteits producten.
Producten zijn prima, soms wel een lange wachttijd wanneer één product niet voorradig is. Dit kan je wel oplossen door de verzending te delen, dwz de producten opsturen die wel voorradig zijn en de rest komt dan wat later. Maar wij zijn tevreden, prima kwaliteit en het zat heel goed verpakt.

U maakte gebruik van Budbee. Dat bleek even wennen, maar achteraf prima.

U maakte gebruik van Budbee. Ik had aangegeven Post NL of DHL. Ik was niet bekend met Budbee en dat gaf een misverstand, waardoor is te vroeg naar een ophaalpunt ging. Uiteindelijk is het na enkele dagen goed gekomen en bleek het een prettige manier om een pakje op te halen.

Heel correcte afhandeling

Theepot besteld. Bericht gekregen, dat levertijd héééél veel langer zou zijn dan de initiele communicatie. Telefonisch contact opgenomen. Zonder enig probleem bestellling kunnen veranderen. Verschil in mijn voordeel was 3 dagen later gestort op bankrekening.
Jammer dat retours op eigen kosten zijn & ook zeer duur zijn. Ik was niet heel tevreden van mijn aankoop maar terugzenden naar Zweden is geen optie. Vreemd ook aangezien mijn order zelf niet uit Zweden kwam en de site zelf ‘.nl’ is…
Mooie lampjes en geleverd binnen een redelijke tijd aangezien het bedrijf in Zweden zit. Wat een nadeel is want mocht je de artikelen willen terugsturen dan moet je zelf de verzendkosten betalen en dat is naar Zweden aardig wat!
02.03.2024

Mooie spullen, op tijd geleverd

Geleverd volgens beloofde levertijd. Daarna bleken 2 bordjes te missen. Op mijn mail hierover kreeg ik snel antwoord en heb zelfs 4 bordjes gratis nagezonden gekregen. Topservice!
M.A. S.
Amsterdam

Prima webshop, goed verpakt en geleverd

Duidelijke communicatie over de aflevertijd, glaswerk heel goed verpakt. Bestel regelmatig servies en glazen bij Nordic Nest, wordt altijd keurig geleverd.
Wat twijfels gehad om dit bedrijf te gebruiken gezien de negatieve reviews maar ik neem heel tevreden. Snelle levering en duidelijke e-mails mbt levering
JP
Joyce P.
Dordrecht
De klantenservice is geweldig. De producten zijn van hoog waardige kwaliteit. Het Scandinavische design is mijn favoriet. Ga zo door..👍🏽
Helaas had ik te maken met een lange levertermijn. Bijna 3 mnd en dat maakte mij minder blij. De communicatie was wel Goed bij vragen.

Hele zorgvuldige klantafhandeling

Mijn pakket was door DHL niet bezorgd. Nordic heeft dit heel snel adequaat opgepakt en mij opnieuw de bestelde lampen toegestuurd.

Fijne koop ervaring

Het assortiment sierkussens was uitgebreider bij NordicNest dan bij andere online winkels. Ik ben heel blij met mijn bestelling!
02.03.2024
Goede bezorging Helaas was de kleur van het servies wel lichter dan deze op de website waardoor geen match met bestaand servies
De Stenton klok werkte niet naar behoren, netjes afgehandeld. Dus super tevreden over het contact en de afhandeling.
Een beschadigd kommetje werd zonder probleem vervangen en de correspondentie hierover werd vlot afgewikkeld
18.02.2024
ik krijg niets anders dan positieve commentaar van mijn buurvrouw en heb zelf ook een positieve ervaring
Antwort von nordicnest.nl
Beste klant, Bedankt voor uw vijf sterren! We zijn verheugd te horen dat zowel u als uw buurvrouw tevreden zijn met uw ervaring bij ons. We hopen dat u veel plezier zult hebben van uw prachtige producten! Met vriendelijke groet, Nordic Nest

Aan te bevelen.

Product heel mooi en solide, voldeed daarmee aan de verwachtingen. Levering kan wat smeller.
Wij zijn ontzettend blij met de orgaanvormige kopjes!! Exclusief en hele goede kwaliteit :)