06-06-2019
08-06-2019
Checkout was problematisch. Product 4 x besteld maar elke keer gecanceld ivm iDeal betalingen die er wel afgingen, maar later ook weer niet. Na vruchteloze bestellingen later toch ineens 2 afboekingen en 2 x levering. Had maar 1 bestelling willen hebben.

eibabo.nl antwoordt: 10-06-2019
Bij betalingen met deze betaalmethode dient u uw logingegevens in een apart pop-upvenster van de betaaldienstverlener in te voeren. Het pop-upvenster voor de afwikkeling van de betaling verschijnt pas nadat u de bestelling heeft geplaatst. De nieuwste browserversies zijn meestal standaard uitgerust met pop-upblockers. Om het betaalproces succesvol te doorlopen is het noodzakelijk dat u de pop-...

06-06-2019

eibabo.nl antwoordt: 10-06-2019

19-05-2019
12-05-2019
19-05-2019
Besteld een hygrostaat. Geleverd een temperatuur controler.

eibabo.nl antwoordt: 21-05-2019
Het artikelnummer van de fabrikant geeft aan welk artikel is besteld. We zullen de productgegevens controleren en indien nodig corrigeren. Het artikel kan worden geretourneerd. Informatie over de terugkeer is verzonden.

14-04-2019
Heb op de foto gezien dat je er 230 volt op aan zou kunnen sluiten maar bij levering zie ik een vreemde stekkeringang geb dus niets aan het apparaat. Waa voor vervanging van een schemerlamp waar we aan gehecht zijn.

eibabo.nl antwoordt: 15-04-2019
Er werd een transformator voor LV-lamp besteld, geen stekker. Een terugkeer van de goederen is gestart.

26-03-2019
19-03-2019
26-03-2019
Levert producten voor een goede prijs. Helaas levering via DHL die geen bericht achterlaat en ondanks dat ik thuis was op de site zet dat er niemand aanwezig was. Eibabo laat het je zelf uitzoeken waar je pakket is gebleven, Slecht service en moet nu zelf de deur uit om het pakket op te halen.
Ik bedenk mij wel twee keer voordat ik hier weer bestel.

eibabo.nl antwoordt: 27-03-2019
2 dagen na bestelling stond het pakket al bij u voor de deur. DHL probeerde het pakket twee keer bij u af te leveren en liet het vervolgens bij het volgende filiaal achter om het op te halen. Daar heeft u ook het pakket opgehaald. Waarom u ons verantwoordelijk maakt, is onverklaarbaar.....

26-02-2019
1 bestelling gedaan en vervolgens wordt je gespamd met mails over de order en hoe ze t doen.

eibabo.nl antwoordt: 27-02-2019
Onze klanten worden per e-mail op de hoogte gebracht van de ontvangst van de bestelling. Zij ontvangen informatie over de levering wanneer de goederen worden verzonden en een verzoek om evaluatie.

08-02-2019
27-01-2019
08-02-2019
De LED-lamp die ik besteld heb (en retour gestuurd) bleek in de verste verte niet te lijken op het model van de foto.
Voor mij was dit ook niet uit de beschrijving van het product te halen dat de foto niet klopt.
Natuurlijk staat er de opmerking bij dat foto's mogelijk niet kloppen.
Blijkbaar kan ik er niet op vertrouwen dat ik krijg wat ik wil op basis van de informatie op de website.

eibabo.nl antwoordt: 09-02-2019
De foto van de Trilux lamp is een originele foto van de fabrikant. Meer dan enig ander bedrijf streven wij naar de best mogelijke foto's in onze eigen productie. Het is niet eerlijk om ons zo slecht te beoordelen. De terugzending werd onmiddellijk geregeld en alles werd binnen 30 minuten voor u opgehelderd.

30-12-2018
22-12-2018
30-12-2018
Ik heb een dimmer besteld. Ik heb voor eibabo gekozen omdat ze zeggen 365 dagen/24 uur service hebben. En snel leveren. Na 6 dagen() pas contact met iemand gekregen(kwam door vakantie??). Konden pas 14 dagen later leveren. Voor mij een reden om te annuleren. Ik hoop mijn geld nog terug te krijgen

eibabo.nl antwoordt: 31-12-2018
We vinden je bericht helemaal overdreven. U hebt gekochte goederen met Kerstmis besteld en verwacht een orderbevestiging en levering binnen 2 dagen op feestdagen. Er is geen fabrikant beschikbaar. Ergo, dat kunnen we niet bevestigen. We zijn 24/24 bereikbaar, niet de artikelen ...Het bedrag is al teruggestort.