Es gab keine Versandbestätigung des Paketes, es war auf einmal einfach da :). Es wurde super schnell geliefert, war sogar am nächsten Werktag nach dem Wochenende, falls man jedoch nicht anwesend gewesenen wäre, hätte man die Paketstation aufsuchen müssen. Eigentlich 5 Sterne, nur diese Kleinigkeit müsste man verbessern.
The price of the product is undoubtedly competitive. But unfortunately two problems have arisen: the screen I purchased only stated in the description that it was an second hand product with good functionality, but the product I actually received had bad pixel dots (there are screens with bad pixel dots, but I specifically avoided them).
Secondly, choosing GLS was very, very, very unwise. I live only 20 minutes from a GLS warehouse, but it took them a full six days to deliver it. Imagine you desperately need this screen to replace a broken one to keep working, and GLS tells you every morning "it will be delivered today" but you wait all day and then at 7pm they tell you "it can't be delivered". What a torturous experience it is to repeat this process three or four times.
Choosing GLS is disrespectful to your reputation and you are partly to blame for this rubbish company being able to continue to exist and damage people's experience.
Bestellung wurde erst bestätigt und einen Tag später vom Händler storniert.
Bewertung melden
25.06.2024
Verifizierte Bewertung
Bestellung vom Händler storniert / Geld kam schnell zurück
Bewertung melden
08.12.2023
Verifizierte Bewertung
Stop using GLS, please
The price of the product is undoubtedly competitive. But unfortunately two problems have arisen: the screen I purchased only stated in the description that it was an second hand product with good functionality, but the product I actually received had bad pixel dots (there are screens with bad pixel dots, but I specifically avoided them).
Secondly, choosing GLS was very, very, very unwise. I live only 20 minutes from a GLS warehouse, but it took them a full six days to deliver it. Imagine you desperately need this screen to replace a broken one to keep working, and GLS tells you every morning "it will be delivered today" but you wait all day and then at 7pm they tell you "it can't be delivered". What a torturous experience it is to repeat this process three or four times.
Choosing GLS is disrespectful to your reputation and you are partly to blame for this rubbish company being able to continue to exist and damage people's experience.
Bewertung melden
23.11.2023
Verifizierte Bewertung
Als "lagernd" verkauft, und doch nicht lieferbar
Hier wurde ein Notebook als "lagernd, sofort lieferbar" angeboten.
Nach der Bestellung kam ein Storno, da das Gerät "nicht lieferbar" ist.
[...Ihre Zahlung haben wir umgehend erstattet...] - wurde noch als (quasi) Heldentat beworben.
Bewertung melden
06.11.2023
Verifizierte Bewertung
Bestellung geplatzt
Eine Online-Bestellung, mit ausreichendem Bestand, wurde storniert, weil plötzlich keine Ware mehr da war. Und dies geschah erst, als ich nach paar Tagen anrief, um nach dem Liefertermin zu fragen. Sehr unprofesssionell.
Bewertung melden
09.11.2023
Verifizierte Bewertung
Nach dem Hinweis, dass bestellt wurde, gab es keinerlei Info, ob und wann versandt wurde. Das macht unruhig. Auf meine Mail-Anfrage wurde nicht reagiert.