fermliving.de- Logo - Bewertungen

fermliving.de
Bewertungen:

98 Bewertungen in den letzten 12 Monaten535 Bewertungen insgesamt  

4,42
Gut

Gütesiegel
Gültig

mit Käuferschutz
Digital Trust ist unsere Mission. So funktionieren Bewertungen bei Trusted Shops.

Relevanteste positive Bewertung

13.12.2023
 Verifizierte Bewertung
Schnelle Lieferung aus Dänemark (So bestellt; Fr geliefert; Gutes Angebot auf der Webseite, wenn man etwas bestellen kann ist es wohl auf Lager und kann direkt verschickt werden; unkomplizierte Bezahlung; schönes Design der Ware

Relevanteste negative Bewertung

17.01.2024
 Verifizierte Bewertung
My problem is with GLS delivery company that Fermliving used. I was home the entire day but the delivery company said that they could not deliver the package. Now I have to rent a car and drive 20 minutes to get the package! I paid for delivery when I ordered the product and now I also have to pay to go and get it from parcel shop. I am not happy about this! Again, I am unhappy with delivery company not Fermliving - but I think the company should know because they are using and buyin their service.
Digital Trust ist unsere Mission. So funktionieren Bewertungen bei Trusted Shops.

Bewertungen für fermliving.de

Filter
 Sortierung  
Relevanz
09.07.2024
 Verifizierte Bewertung
Please use a different delivery company for your products. GLS is by far the worst delivery service in Austria. They don't even show up, they just sent you a message that they went by home and you were not there ( that it is a lie) and then make you to go to some weird shop with terrible open times. Ferm living products are good but choosing a poor delivery service just kill all the online shopping experience.
Bewertung melden
Antwort von fermliving.de
09.07.2024
Dear Oscar, thank you for your feedback. I'm very sorry for the inconvenience that you've experienced with GLS. We are currently searching for more delivery options, so you as a customer can choose yourself. Your feedback will be forwarded internally, so we can give you a better experience for your next purchase. If you haven't received the order yet or have any questions, please reach out to us on Webshop@fermliving.com Best regards, ferm LIVING
07.07.2024
 Verifizierte Bewertung
Leider ist an der Ware ein Kratzer und die Rücksendekosten sind selbst zu tragen. Da es von Deutschland nach Dänemark geht, ist der Rückversand teuer. Die andere Ware hat eine deutliche Farbabweichung zum Bild auf der Internetseite. Auch hier trage ich die Versandkosten selbst. Insgesamt ein Minusgeschäft für mich als Kundin.
Bewertung melden
Antwort von fermliving.de
08.07.2024
Sehr geehrte Christina, danke für Ihre Rückmeldung. Es tut mir leid, dass Sie ein beschädigen Artikel erhaltet haben. Ich empfehle, dass Sie die Produkten bei unsere Reklamationsabteilung reklamieren. Sie können es hier machen: https://app.claimlane.com/c/de/select-product Ein schönen Sommer Liebe Grüße ferm LIVING
03.07.2024
 Verifizierte Bewertung
Artikel nicht erhalten
Bewertung melden
Antwort von fermliving.de
03.07.2024
Hi, Svenja, Thank you for your feedback. I am very sorry to hear that you have not received your order. Please contact us at webshop@fermliving.com and we will do our best to help you. Best regards, ferm LIVING
20.06.2024
 Verifizierte Bewertung
Bewertung melden
Antwort von fermliving.de
20.06.2024
Hi Markus, Thank you for your rating. I'm sorry to see that you have had a bad experience shopping with us. Can you let us know what went wrong in the process so we can do better next time? We are sorry for the inconvenience.
02.05.2024
 Verifizierte Bewertung
keinen Cent Rabatt auf Anfrage!
Bewertung melden
Antwort von fermliving.de
03.05.2024
Hello, Thank you for your feedback. Unfortunately we do not run many discount campaigns but you can sign up to our newsletter and be the first to know about news, discounts and campaigns. Enjoy your weekend.
18.04.2024
 Verifizierte Bewertung

Delivery

Unfortunately the wrong address has been put in the delivery note and country of destination was wrong. Endless efforts and contacts needed to explain and re-route the parcel to the right destination. Slow movement of shipping / ware house department.
Bewertung melden
Antwort von fermliving.de
18.04.2024
Hi, Thank you for your feedback. We are of course sorry for the inconvenience. Let us know if you experience any further delays or problems so we can asssist you. Best, ferm LIVING
17.01.2024
 Verifizierte Bewertung
My problem is with GLS delivery company that Fermliving used. I was home the entire day but the delivery company said that they could not deliver the package. Now I have to rent a car and drive 20 minutes to get the package! I paid for delivery when I ordered the product and now I also have to pay to go and get it from parcel shop. I am not happy about this! Again, I am unhappy with delivery company not Fermliving - but I think the company should know because they are using and buyin their service.
Bewertung melden
Antwort von fermliving.de
17.01.2024
Hello, Thank you very much for your feedback. This is very usefull. We are of course sorry for the bad experience you had with GLS. We also offer delivery with DHL, so this could be a delivery option for next time. We hope to see you another time.
25.07.2023
 Verifizierte Bewertung

Bad customer service!

Bad customer service. No response to enquiry, or the follow up email after receiving item. Waited weeks and sent email to 2 addresses listed on their website. What kind of business is this. To Trine Andersen, founder, don't run an online shop if you cannot support the B2C enquiry. Avoid!
Bewertung melden
JR
Julie R.
Markkleeberg
31.10.2023
 Verifizierte Bewertung
Kundenservice sehr schlecht. Zahlungsanbieter Unzer sehr unverschämt. Nie wieder bestelle ich hier.
Bewertung melden
Antwort von fermliving.de
17.11.2023
Dear Yuleisy, Thank you very much for your feedback. I can't find any emails from you, so can you let me know what went wrong in the process so we can look into this and help you in the best way. Please reach out to us on webshop@fermliving.com. We are sorry about the inconvenience. Best, ferm LIVING
CG
c g.
Neckargemünd
05.12.2023
 Verifizierte Bewertung

Das Rücksenden ist kostspielig und umständlich

Die Rücksendung geht nach Dänemark, was mit erhöhten Kosten und Mehraufwand verbunden ist.
Bewertung melden
Antwort von fermliving.de
06.12.2023
Hi, Thank you for your feedback. We take the feedback very seriously and are looking into a better return process. Unfortunately we do not have a setup ready yet but hopefully this will be ready in the near future. Best, ferm LIVING
28.01.2024
 Verifizierte Bewertung
Bestellung ist nach 1Woche noch nicht angekommen, es gibt auch keine Information.
Bewertung melden
Antwort von fermliving.de
08.02.2024
Hi, Thank you for your feedback. I am very sorry to hear this. I will contact you on e-mail right away so we can solve the problem.
26.01.2024
 Verifizierte Bewertung
Teure Versandkosten und Rücksendung kaum möglich, außerdem sehr teuer 11-20 Euro.
Bewertung melden
Antwort von fermliving.de
08.02.2024
Hello, Thank you for your feedback. We are working on a solution with a prepaid returnlabel to make it easier for the customer to make a return. Unfortunately this setup is not ready yet but hopefully it will be soon in the near future.
12.11.2023
 Verifizierte Bewertung
Bisher keine Lieferung ohne Nachricht dazu .
Bewertung melden
Antwort von fermliving.de
17.11.2023
Hi Stefanie, Thank you for your feedback. I can see that the order was delivered to the ParcelShop the 9/11. I will send you an email right away with more information. Best, ferm LIVING