micromotor.nl/?Lng=de- Logo - Bewertungen

micromotor.nl/?Lng=de

14 Bewertungen in den letzten 12 Monaten14 Bewertungen insgesamt

Zertifiziert seit: 19.02.2024
micromotor.nl/?Lng=de erfüllt unter anderem folgende Trusted Shops Qualitätskriterien:

Bewertungen für micromotor.nl/?Lng=de

Gut war das austau set Roco lok motor Aber es war besser wen eine snecke dabei wäre.
JK
Jaap K.
Brummen
17.04.2024
Eerste zending was bij de post zoekgeraakt. Werd vlot tweede gestuurd.
GV
R B.
Tilburg
02.03.2024

Valt erg tegen

Ik heb vandaag één van de 2 micromotors die ik besteld heb ingebouwd. Die van de V200 (NR006C). Ik weet niet of ik die van de E18 (NA017) ook nog durf in te inbouwen. Als ik dat ga doen moet ik namelijk een boortje hebben van 1,2mm (en dat heb ik niet en zat er niet bij) waarmee ik een bestaand onderdeel moet gaan aanpassen, er is dus geen weg meer terug. Ik heb de V200 micromotor EXACT volgens de Youtube specificaties gemaakt. Echter als ik de motor monteer is de loc niet voorruit te branden. Dit komt waarschijnlijk omdat de overbrenging te dik is. Als ik de motor namelijk een stukje omhoog breng en niet vast schroef, loopt de lok een stuk beter. Ik heb al een stukje van de behuizing van de loc met een Dremel weggehaald, maar waar ben ik dan mee bezig…