Die Bewertungen für Kids Brand Store DE fallen durchweg positiv aus. Viele Kunden loben die sehr schnelle und zuverlässige Lieferung. Besonders positiv werden zudem die große und vielfältige Auswahl an Marken, Größen und aktuellen Modellen hervorgehoben. Die Qualität der Ware wird überwiegend geschätzt und der Bestellprozess als einfach, übersichtlich und unkompliziert beschrieben. Auch die unkomplizierte Rückgabe sowie das faire bis sehr gute Preis-Leistungs-Verhältnis werden positiv bewertet. Die Größenangaben werden meist als passend und hilfreich wahrgenommen. Der Kundenservice wird als freundlich, hilfsbereit und schnell beschrieben.
Vereinzelt werden jedoch Verzögerungen bei der Lieferung oder Wünsche nach einer noch schnelleren Zustellung genannt. Es gibt gelegentlich Zweifel an der Originalität oder Kritik an einzelnen Produkten. Einige Kunden empfinden die Preise als zu hoch. Auch die Rückgabe wird mitunter aufgrund von Gebühren oder einer längeren Erstattungsdauer kritisiert. Unsicherheiten bei den Größenangaben sowie seltene negative Erfahrungen mit dem Kundenservice, insbesondere bei Reklamationen, werden ebenfalls angesprochen.
Dieser Text wurde automatisch durch ein KI-System aus Nutzerbewertungen erstellt.
Hello,
Since you have not left any comments or information, it is difficult for us to respond to your review.
Please contact our customer service if you have any questions or concerns regarding your order with us.
We are here to help you!
https://kidsbrandstore.de/page/kontaktiere-uns
Best regards / Kids Brand Store
Community-Mitglied
1 Bewertungen
Community-Mitglied
1 Bewertungen
Community-Mitglied
1 Bewertungen
Community-Mitglied
8 Bewertungen
Community-Mitglied
1 Bewertungen
Die Ware ist bisher nicht angekommen, aber ich soll sie schon bewerten.
Antwort von Kids Brand Store DE
Hello and thanks for your feedback,
Your order was sent from us on 7/8 and according to the scans at the shipping company, it was delivered to the Service point on 9/8. So the package has been available for collection since then. It looks like you have collected the package now and we hope everything is in order.
If you still have any questions or concerns regarding your order, please contact our customer service. We are here to help you!
https://kidsbrandstore.nl/page/neem-contact-met-ons-op
Best regards / Kids Brand Store
Community-Mitglied
2 Bewertungen
Community-Mitglied
3 Bewertungen
Community-Mitglied
1 Bewertungen
Meine Bestellung ist nicht angekommen. Die Lieferung war schon vor einigen Tagen angekündigt. Das ist schade.
Antwort von Kids Brand Store DE
Hi, and thank you for your feedback.
We're sorry to hear that you haven't received your delivery yet. We can't see that you've been in contact with us regarding this, so we will reach out to assist you further.
Kind regards, Kids Brand Store!
Community-Mitglied
1 Bewertungen
Antwort von Kids Brand Store DE
Hello,
We are sorry that the delivery of your order did not go as expected and I see that you have been in contact with our customer service.
If you have any further questions, just come back in the existing email thread for quick feedback!
We apologize for the inconvenience
Best regards / Kids Brand Store
Völlig falscher Artikel geliefert und kein Retourenschein bei der Ware.
Antwort von Kids Brand Store DE
Hello and thanks for your feedback,
That was very disappointing to hear and we are truly sorry if you received the wrong product. I can't see that you have been in contact with our customer service so I will ask them to contact you immediately to help you further. And regarding returns, we have label-free returns so to make a return you register a return on our website and then receive a QR code for the return!
I apologize for our mistake
Best regards / Kids Brand Store
Community-Mitglied
2 Bewertungen
Antwort von Kids Brand Store DE
Hello, since you have not provided any comments or information, it is difficult to respond to your review.
Please contact our customer support if you have any questions or concerns regarding your order. We are here to help you.
https://kidsbrandstore.nl/page/neem-contact-met-ons-op
Kindly Kids Brand Store
Community-Mitglied
1 Bewertungen
Community-Mitglied
1 Bewertungen
Antwort von Kids Brand Store DE
Hello, since you have not provided any comments or information, it is difficult to respond to your review.
Please contact our customer support if you have any questions or concerns regarding your order. We are here for you to help you.
https://kidsbrandstore.de/page/kontaktiere-uns
Kindly Kids Brand Store.
Community-Mitglied
1 Bewertungen
Community-Mitglied
6 Bewertungen
Bestellung vor 7 Tagen aufgegeben. Bis heute noch nicht angekommen.
Antwort von Kids Brand Store DE
Hi there, and thank you for your feedback.
We're truly sorry to hear that you haven’t received your delivery from us.
We can see that there has been a delay with the carrier, and we’ll be reaching out to you shortly to assist you further.
Best regards,
Kids Brand Store
Community-Mitglied
1 Bewertungen
Kein Empfang der Ware
Nach zwei Versuchen zu bestellen und es am ausliefern war, kam dann die Mail, das es zurück zum Absender geschickt wird.
Antwort von Kids Brand Store DE
Hello, and thank you for sharing your experience with us.
We’re very sorry that your order didn’t reach you. Unfortunately, the delivery provider was unable to deliver the parcel to your address, which is why it was returned.
Our customer service has responded to your email, and we hope you feel that your case has been handled and resolved. If you still have any questions or concerns, feel free to reply in the same email thread.
Once again, we are sorry that the package did not reach you.
Best regards / Kids Brand Store
Community-Mitglied
1 Bewertungen
Ich kann keine Retoure anfordern und bekomme auf meine Mails keine Antwort
Antwort von Kids Brand Store DE
Hello and thank you for your feedback
We are very sorry that you are having trouble with your return. We are unable to see any emails from your email address. We will send you an email with instructions. Please respond to that email if you have any other questions or concerns.
Best regards Kids Brand Store
Zur Prüfung der Echtheit
Verifizierte Bewertungen
Es wurden Maßnahmen ergriffen, um sicherzustellen, dass die veröffentlichten Bewertungen nur von solchen Verbraucher*innen stammen, die die Waren oder Dienstleistungen tatsächlich genutzt oder erworben haben.
Importierte Bewertungen
Gehen nicht in die Gesamtnote ein. Es wurden keine Verifizierungsmaßnahmen ergriffen.