Die Bewertungen für Kids Brand Store DE fallen durchweg positiv aus. Viele Kunden loben die sehr schnelle und zuverlässige Lieferung. Besonders positiv werden zudem die große und vielfältige Auswahl an Marken, Größen und aktuellen Modellen hervorgehoben. Die Qualität der Ware wird überwiegend geschätzt und der Bestellprozess als einfach, übersichtlich und unkompliziert beschrieben. Auch die unkomplizierte Rückgabe sowie das faire bis sehr gute Preis-Leistungs-Verhältnis werden positiv bewertet. Die Größenangaben werden meist als passend und hilfreich wahrgenommen. Der Kundenservice wird als freundlich, hilfsbereit und schnell beschrieben.
Vereinzelt werden jedoch Verzögerungen bei der Lieferung oder Wünsche nach einer noch schnelleren Zustellung genannt. Es gibt gelegentlich Zweifel an der Originalität oder Kritik an einzelnen Produkten. Einige Kunden empfinden die Preise als zu hoch. Auch die Rückgabe wird mitunter aufgrund von Gebühren oder einer längeren Erstattungsdauer kritisiert. Unsicherheiten bei den Größenangaben sowie seltene negative Erfahrungen mit dem Kundenservice, insbesondere bei Reklamationen, werden ebenfalls angesprochen.
Dieser Text wurde automatisch durch ein KI-System aus Nutzerbewertungen erstellt.
Hello, since you have not provided any comments or information, it is difficult to respond to your review.
Please contact our customer support if you have any questions or concerns regarding your order. We are here for you to help you.
https://kidsbrandstore.de/page/kontaktiere-uns
Kindly Kids Brand Store 💙
Community-Mitglied
2 Bewertungen
Ich bekomme keine Antwort auf meine email
Antwort von Kids Brand Store DE
Hello and thank you for your feedback
We are sorry for the delay and apologize. We answer all emails as soon as possible but att the moment we do have some delays. We can see that we did answer your email a few days ago.
Best regards Kids Brand Store
Community-Mitglied
1 Bewertungen
Leider ist die Bestellung noch nicht angekommen.
Antwort von Kids Brand Store DE
Hello and thanks for your feedback.
According to the shipping company's portal, it looks like your issue is already resolved and you have received your delivery on 18/6.
If that information is not correct, you are of course welcome to contact our customer service for further help regarding this.
Otherwise, we hope you were satisfied with the order and wish you a nice day.
Best regards, Kids Brand Store.
Community-Mitglied
4 Bewertungen
Da ich bis heute kein Rücksendeetikett erhalten habe, ist meine Bewertung für den Service mangelhaft
Antwort von Kids Brand Store DE
Hello and thank you for your feedback.
We are sorry if you have had problems with your return.
Once you've registered your return on our website, you'll receive a label and a QR code.
But I can see that you have been in contact with our customer service and that they have helped you further with this. If you have further questions about this, you can get back to them in the same email thread for faster assistance.
Kind regards Kids Brand Store.
Community-Mitglied
1 Bewertungen
Antwort von Kids Brand Store DE
Hello, since you have not provided any comments or information, it is difficult to respond to your review.
Please contact our customer support if you have any questions or concerns regarding your order. We are here to help you.
https://kidsbrandstore.nl/page/neem-contact-met-ons-op
Kindly Kids Brand Store
Community-Mitglied
1 Bewertungen
Keine Lieferung erhalten, keine Antwort auf Emails.
Antwort von Kids Brand Store DE
Hello and thanks for sharing your experience with us,
We are so sorry that you order never reached you. Our customer service has responded to your email now and I hope you feel that you have received help and that everything is resolved now.
And otherwise, if you still have any questions, just get back in the same email thread!
We are sorry that the package did not reach you
Best regards / Kids Brand Store
Community-Mitglied
2 Bewertungen
Reklamieren ist der Horror. Man diskutiert ewig rum und bekommt sein Geld nicht zurück
Antwort von Kids Brand Store DE
Hello,
Your claim was approved several weeks ago and you have received a gift card on the full amount.
And you have already used that gift card on a new purchase so your complaint case is resolved!
Best regards / Kids Brand Store
Community-Mitglied
1 Bewertungen
Antwort von Kids Brand Store DE
Hello,
Since you have not left any comments or information, it is difficult for us to respond to your review.
Please contact our customer service if you have any questions or concerns regarding your order with us.
We are here to help you!
https://kidsbrandstore.de/page/kontaktiere-uns
Best regards / Kids Brand Store
Community-Mitglied
2 Bewertungen
Antwort von Kids Brand Store DE
Hello, since you have not provided any comments or information, it is difficult to respond to your review.
Please contact our customer support if you have any questions or concerns regarding your order. We are here for you to help you.
https://kidsbrandstore.de/page/kontaktiere-uns
Kindly Kids Brand Store 💙
Community-Mitglied
1 Bewertungen
Lieferung bis heute nicht eingetroffen
Antwort von Kids Brand Store DE
Hello and thank you for your feedback.
We are sorry that you did not receive your delivery.
We could see some discrepancies regarding your order, but you have been in contact with our customer service and received further assistance with this.
If you have any further questions regarding this, please contact us again.
Kind Regards, Kids Brand Store
Community-Mitglied
2 Bewertungen
Antwort von Kids Brand Store DE
Hello, since you have not provided any comments or information, it is difficult to respond to your review.
Please contact our customer support if you have any questions or concerns regarding your order. We are here for you to help you.
https://kidsbrandstore.de/page/kontaktiere-uns
Kindly Kids Brand Store 💙
Zur Prüfung der Echtheit
Verifizierte Bewertungen
Es wurden Maßnahmen ergriffen, um sicherzustellen, dass die veröffentlichten Bewertungen nur von solchen Verbraucher*innen stammen, die die Waren oder Dienstleistungen tatsächlich genutzt oder erworben haben.
Importierte Bewertungen
Gehen nicht in die Gesamtnote ein. Es wurden keine Verifizierungsmaßnahmen ergriffen.