77onlineshop.deBewertungen

Bewertungen für 77onlineshop.de

08.10.2021
het totaalplaatje klopte, de verzending was snel de kleren hadden wel een bepaalde geur ik had een maatje large besteld terwijl ik vaak medium draag maat 38/40 ben blij met mijn large die past perfect. een knop om met bancontact rechtstreeks te betalen als belgische klant zou leuk en makkelijk zijn aangezien we niet over paypal nog over een visa kaart beschikken. dit heeft me lang weerhouden om bij jullie te bestellen. en zorgt er ook voor dat ik niet zo snel terug zou bestellen omdat het toch steeds een gedoe is om dan eerst de mail met betaalgegevens af te wachten dan je bank app te openen en dan nog eens continu switchen tussen mail en app om alles juist over te typen.

31.10.2021
Ich wollte etwas innerhalb der Frist zurücksenden. Rücksendeschein funktionierte nicht - das Paket kam zu mir zurück!!! Jetzt habe ich an die Firma geschrieben, weil mittlerweile die Rückgabezeit zu Ende ist! Keiner meldet sich!!! Habe online bestellt, um mir Zeit zu sparen und jetzt nur Ärger! Schön, dass das Geld bereits abgebucht wurde - gibt jetzt auch keinen Grund mehr von seitens der Firma, sich an mich zu wenden!!!

Bewertungen für 77onlineshop.de

Tut uns leid, wir konnten nicht finden, wonach Sie gesucht haben

Versuchen Sie einen anderen Filter für ein neues Ergebnis.

Alle Filter zurücksetzen